וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ שחזה לפני 8 שנים את גמר יורו 2020 הפך לוויראלי. עכשיו האמת נחשפת

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 12:07

בשנת 2013 גולש חזה בצורה מופלאה כיצד בדיוק גמר יורו 2020 יסתיים. הוא זכה לעשרות אלפי תגובות והפך ללהיט, עד ששאלה אחת חשפה אותו

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

איטליה זכתה אתמול (ראשון) ביורו 2020 אחרי שגברה על אנגליה בגמר בבעיטות הכרעה מ-11 מטר, ואומנם מדובר היה במאבק בין שתי נבחרות אירופאיות בכירות, אבל מעטים הפרשנים שהעריכו שזה יהיה הגמר. לטורניר היו שתי פייבוריטיות מובהקות - צרפת אלופת העולם ובלגיה עתירת הכוכבים - כשגם הולנד, פורטוגל (האלופה היוצאת) וגרמניה נחשבות תמיד למועמדות לתואר, ובכל זאת, היה מי שידע מראש שאנגליה ואיטליה יעפילו לגמר - ואף ידע לחזות כיצד זה יסתיים.

ביממה האחרונה ציוץ בטוויטר מ-2013 הפך לוויראלי ברשת, כשהתגלה שמצייץ בשם Cameron כתב כבר לפני שמונה שנים איך הטורניר ייגמר. "אנגליה הפסידה עכשיו לאיטליה בגמר יורו 2020 בבעיטות הכרעה, כלום לא השתנה!", כתב הגולש. הציוץ נכתב גמה חודשים אחרי שאיטליה גברה על אנגליה ברבע גמר יורו 2012, אחרי 0:0 בתום 120 דקות ו-2:4 בפנדלים.

כך או כך, לציוץ היום יש כ-150 אלף ריטווטים, למעלה מ-200 אלף לייקים ועוד אלפי תגובות והתייחסויות. ביממה האחרונה הציוץ הפך לתופעה, אחרי שרבים ייחסו לצייצן יכולות לנבא את העתיד. הוא הוצף בפניות, כמו אנשים ששואלים אותו אם כדאי להשקיע בביטקוין, האם טוטנהאם תזכה באליפות יום אחד, ונער אפילו שאל אותו "האם אאבד את בתוליי לפני גיל 18?".

עוד בוואלה!

יכולים להמשיך לספר בדיחות על עצמם: מה באמת עלה לאנגליה בהפסד בגמר היורו?

לכתבה המלאה

אבל אז האמת התבררה: מתברר שקמרון לא לקח את דבריו ברצינות גדולה מדי, ולא באמת ידע שזה עומד לקרות. אחרי שאחד המגיבים פנה אלי ושאל אותו "האם הימרת על זה?", הוא ענה לו: "בהחלט הימרתי, אבל רק 6 ליש"ט. עשיתי רווח יפה של 61 ליש"ט, כשהתסריט הסיוטי הזה התממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully