וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נתנאל ארצי חתם לעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 11:36

הפורוורד (1.97, 24) שהרשים בעונה שעברה במדי גלבוע/גליל עם 9.2 נקודות בממוצע למשחק עוזב את גן נר אחרי שלוש שנים ומצטרף לקבוצה הנבנית של גיא גודס בעיר היין. בקבוצה צפויים להחתים גם את כריס קלייברן

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של הפורוורד נתנאל ארצי לעונה הבאה. ארצי הוא השחקן השני שמצטרף לכתומים מאז הפגרה ביחד עם הגארד הצעיר גיא פלטין שהצטרף מהפועל רמת גן/גבעתיים.

ארצי (1.97, 24) בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שיחק מעט מאוד בשורות הירוקים, כשהוא מושאל במהלך התקופה שלו בקבוצה להפועל עפולה מהלאומית. במהלך עונת 2017/18 עבר למכבי אשדוד, לא קיבל הרבה הזדמנויות מבראד גרינברג והמשיך בעונה לאחר מכן לגלבוע/גליל. בשורות האדומים הפך מיד לשחקן רוטציה מוביל כשדקות המשחק שלו נשארו במשך קבוע על למעלה מ-20 במשך שלוש שנים. העונה פרץ עם 9.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים וחטיפה אחת למשחק, כשהקבוצה מגיעה עד לגמר הפלייאוף.

נתנאל ארצי עם גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
נתנאל ארצי עם גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

מלבד ארצי ופלטין חתומים בעיר היין לעונה הבאה גם נועם דוברת, נועם אביבי וטל פלד. הגארד-פורוורד האמריקאי כריס קלייברן סיכם את רוב תנאיו בשורות הקבוצה וצפוי לחתום גם כן ולהיות הזר הראשון שמצטרף לקבוצה. מי שעוד עשוי לחתום הוא עידן זלמנסון שמתלבט בין הצעת ראשון לציון להצעות של הפועל תל אביב והפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully