וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימותי אוואני בספק למשחק החוץ של מ.ס. אשדוד נגד קרבאח

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 12:31

10 ימים לפני המפגש הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג: האוגנדי כנראה ייחסר, אבל רב"ש מודאג מההתקפה. גם לאזרים חסרונות בהגנה

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

טימותי אוואני בספק למשחק הראשון של מ.ס. אשדוד נגד קרבאח במוקדמות הקונפרנס ליג. אשדוד תתארח באזרבייג'אן ב-22 ביולי ותארח את הגומלין שבוע לאחר מכן. הבלם האוגנדי עדיין לא חזר לעצמו במחנה שמקיימת הקבוצה בסלובניה ועם שובה ארצה, הוא יעבור צילום. כזכור, אוואני נפצע במהלך העונה שעברה ונעדר ממשחקי הפלייאוף. באשדוד קיוו שהוא יהיה כשיר לפתיחת המשחקים במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, אך נראה כי הקבוצה תיאלץ להסתדר בלעדיו אלא אם תהיה הטבה משמעותית בימים הקרובים והצילום יראה שאין ממצא בעייתי.

למרות ההיעדרות הצפויה של אוואני, הדאגה של ראשי הקבוצה היא יותר בכיוון ההתקפה. כזכור, אשדוד מכרה את דין דוד למכבי חיפה וטרם צירפה חלוץ במקומו. בשלב הזה החלוץ המוביל הוא האוגנדי פאהד באיו ובאשדוד לא מצליחים בינתיים להביא חלוץ נוסף. מבין הישראלים עלה שמו של אלירן עטר, אבל בשלב הזה אין התקדמות בעניין ולא בטוח שאשדוד תלך עליו. הקבוצה ממשיכה לחפש חלוץ זר וכאשר תמצא אחד כזה, ישוחרר אחד הזרים החתומים בקבוצה ויושאל לקבוצה אחרת.

יעקב בריהון וחמודי כנעאן סובלים מפציעות קלות והם בספק למשחק נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו ביום חמישי. הקבוצה תנחת בארץ רק בלילה שבין שלישי לרביעי, תקיים אימון מסכם ברביעי ובחמישי תפגוש את הקבוצה מבירת הנגב.

במועדון מספרים שמרטין ראינוב מגלה יכולת גבוהה באימונים ומאמינים שהבולגרי יהיה סיפור הצלחה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
עדיין לא מצא חיזוק לחוד. בן שמעון/לירון מולדובן

בקרבאח נרגשים מאוד אחרי שהשלטונות באזרבייג'אן אישרו סופית שתותר כניסת אוהדים בתפוסה של עד 50 אחוזים מכל אצטדיון, לאירועי ספורט. המשמעות היא שהקבוצה תוכל לארח את מ.ס. אשדוד בעוד 10 ימים לעיני אלפי צופים. סגנית אלופת אזרבייג'אן למעשה חוזרת לארח בבית במסגרת האירופית, אחרי שאת המשחקים בשלב הבתים בליגה האירופית אירחה בשנה שעברה בטורקיה - זאת בצל המלחמה עם ארמניה.

שחקן ההתקפה הספרדי, חיימה רומרו, אמר אתמול: "אנחנו מלאי מוטיבציה ובעיקר מחכים לקהל. בעונה שעברה האוהדים מאוד חסרו לנו". השוער שחרודין מחמדאלייב: "האווירה במחנה האימון באוסטריה יוצאת מן הכלל ואנחנו מרוכזים לחלוטין במשחקים נגד אשדוד. המטרה הראשונה שלנו היא להצליח בזירה האירופית. אנחנו שמחים שיהיה קהל באצטדיון, אנחנו זקוקים לתמיכה של האוהדים שלנו".

אבל לעומת החדשות על חזרת הקהל, יש גם דברים שליליים אצל יריבת אשדוד. לפני כמה ימים המגן השמאלי, אלווין דז'פארקולייב, נפצע ותקופת ההחלמה המשוערת שלו היא 2-3 חודשים. אתמול במשחק האימון נגד ארסנל טולה, גם רחיל ממאדוב נפצע והוא בספק למשחק הראשון. גם הבלם בדאבי חוסיינוב לא כשיר לחלוטין ונראה שהמאמן גורבן גורבנוב יידרש לאלתורים בחלק האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully