וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהרוג אותך בשנתך": קונור מקגרגור עבר ניתוח ארוך, וממשיך להתרברב

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 9:09

הלוחם האירי, שרגלו נשברה בצורה מחרידה בקרב מול פורייה, נותח במשך שלוש שעות וכבר מדבר על הנקמה, אבל בזמן שהוא מקדם את עצמו וסופר את הכסף, הפרשנים יודעים שהוא מעבר לשיא. וגם: הסרטון שמתעד את האיומים ששלח ליריב ולבת הזוג

קונור מקגרגור. רויטרס
דיבר הרבה, הרוויח הרבה, שוב הפסיד. קונור/רויטרס

יממה אחרי ששבר את הרגל בצורה מחרידה בזירה במהלך ההפסד ליריבו דסטין פורייה ב-UFC 264, קונור מקגרגור שלח הבוקר (שני) מסר מרגיע לאוהדיו וסיפר שעבר בהצלחה ניתוח ברגלו. וכדרכו, האירי כבר חושב קדימה, על הקרב הבא, ומדבר בביטחון. "בדיוק יצאתי מניתוח של שלוש שעות", אמר האירי, שניסה להמשיך לשדר ארשת פנים קשוחה, על אף הפציעה הקשה, "הניתוח עבר מצוין. מרגיש נהדר! 6 שבועות על קביים, ואנחנו חוזרים. קדימה, בעזרת השם!".

אבל עם מקגרגור כמו עם מקגרגור, אין קרב ללא שערוריות. ברשת צץ בשעות האחרונות סרטון ובו הוא נשמע שולח איומים כלפי יריבו דסטין וזוגתו ג'ולי פורייה: "בשינה אני אהרוג אותך, אתה תמות בשינה, אתה ואשתך. זה לא נגמר".

פורייה, כזכור, היה במהלך התקפה יעילה על מקגרגור לקראת סיום הסיבוב הראשון, כשהאירי סובב את הרגל בצורה קשה וקרס. פורייה הסתער עליו, אבל הסיבוב הראשון הסתיים, והקרב הופסק לאחר מכן בעקבות הפציעה. התוצאה הרשמית היא ניצחון לפורייה בנוקאאוט טכני, אבל מעבר לכך - מקגרגור שוב נראה מובס בסיום. הוא ישב שעון על גדר הזירה, מדמם, מתנשף בכבדות, פניו פגועות.

הוא צעק "Doctor's stoppage! Doctor's stoppage!", ובאמת בסופו של דבר כך הוכרע הקרב, אבל לאחר מכן הוא שוב ניסה להלהיט את העסק. "המקום היה מחושמל", אמר בסרטון שהעלה, "היה נחמד להמשיך לסיבוב השני, ואז, אתם יודעים, לראות מה קורה. אבל זה מה שיש, זה הביזנס". כאשר פורייה הוכרז כמנצח נשמעו בקהל שריקות בוז ואכזבה, גם בגלל האהדה לקונור וגם בגלל האכזבה מהדרך שבה הקרב הוכרע. "ניצחתי אותו", אמר פורייה, שטען שהוא היה זה שגרם לפציעה של האירי מאחר שהוא לפני כן פגע לו בקרסול.

"זה לא נגמר", אמר קונור אחרי הקב, והמשיך אחרי הניתוח: "אתה יודע דסטין, אתה יכול לחגוג כמה שאתה רוצה את הניצחון הלא לגיטימי הזה, אבל לא עשית שם כלום. הסיבוב השני אמור היה להראות את זה". דם דנה ווייט, נשיא ה-UFC, טען ש"אם הקרסול שלו לא היה נשבר, היינו מגיעים לסוף - זה לא שהוא נכנע בזירה בזמן שדסטין מכה אותו". ווייט טען שלהערכתו, השניים ייפגשו פעם רביעית.

רונדה ראוזי, שכבר פרשה מה-UFC, כתבה לקונור "אני נדהמת, שמהרגע שנפלת ארצה כבר התחלת לקדם את הקרב הבא. אין סיכוי שהייתי חושבת על זה. הלוחמים האחרים, ה-UFC והתקשורת הם ברי מזל שיש להם אותך". מנגד, רבים אחרים קוטלים את האירי. "מי שיצא הלוזר הוא קונור", נכתב עליו בבליצ'ר ריפורט, "לפני הקרב התרברב שפורייה יפסיד ויפונה באלונקה - ובסופו של דבר הוא היה זה שפונה באלונקה". אגב, די ברור מדוע קונור ממשיך לקדם את הקרבות המתוקשרים שלו. למרות שהפסיד פעמיים ברציפות ליריבו, על פי הדיווחים הוא מקבל מה-UFC סכום גדול ממנו פי שלושה, ובסך הכל הוא מכניס כ-10 מיליון דולר מהקרב - כולל חסויות, פייפרוויו וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully