וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הקדיש את הזכייה למראדונה: "תודה לאלוהים שעשה אותי ארגנטינאי"

עשרות מעריצים המשיכו את קבלת הפנים המלכותית לגיבור הזכייה בקופה וליוו אותו בשירים עד פתח ביתו ברוסאריו: "זה עבור כל מי שנלחם בנגיף המחורבן"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

הימים החגיגיים של ליאו מסי נמשכים. אמש (ראשון) נחת כוכב נבחרת ארגנטינה בעיר הולדתו רוסאריו, והתקבל על ידי מאות מעריצים ואוהדים כשעשה את דרכו לבית הקיץ שלו, בו יבלה את שארית הפגרה. גיבור הזכייה של ארגנטינה בקופה אמריקה קיבל חיבוק חם מאשתו אנטונלה בשדה התעופה, התקבל על ידי שיירה של אוהדים, שלא הפסיקו להרעיף עליו אהבה אפילו כאשר הגיעו לפתח ביתו ופגש את ילדיו לראשונה אחרי קרוב לחודשיים.

בסרטונים שפורסמו ברשת, נראה מסי מקדיש זמן ותשומת לב למעריציו, למרות החדירה לפרטיותו, כשהוא מצטלם וחותם לעשרות ילדים.

צפו בקבלת הפנים למסי בביתו ברוסאריו

כך מסי התקבל בשדה התעופה על ידי אשתו

מאוחר יותר, פרסם מסי מכתב פתוח ברשתות החברתיות לאומה הארגטינאית, שממשיכה לחגוג יחד איתו.

"זה היה טורניר נהדר. אנחנו יודעים שעדיין אפשר להשתפר, אבל האמת היא שהילדים האלה השאירו את הנשמה שלהם על הדשא בכל משחק, ובתור קפטן אני לא יכול שלא להתגאות בהם", כתב. "אני מקדיש את הזכייה הזו בראש ובראשונה למשפחתי שנתנה לי את הכוח להמשיך, לחברים שאני כל כך אוהב, לכל מי שמלווה אותנו, ולכל 45 מיליון הארגטינאים ברחבי המדינה שעברו תקופה מחורבנת עם נגיף הקורונה. זה מוקדש במיוחד עבור מי שחלה, וגם לדייגו, כמובן, שאני בטוח שחוגג איתו היכן שהוא לא נמצא. בכל מקרה, אני מודה לאלוהים שעשה אותי ארגנטינאי. היום יותר מתמיד אני מרגיש גאווה להשתייך למדינה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully