וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע נחת בארגנטינה, סקאלוני חשף שמסי שיחק עם פציעה: "הוא הקריב הכל"

האלביסלסטה קיבלו כבוד של מלכים בבואנוס איירס. המאמן סיפר: "אם הייתם יודעים מה מסי עבר, הייתם אוהבים אותו עוד יותר"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

שעות ספורות חלפו מאז הזכייה של נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה, והחגיגות רק החלו. האביסלסטה נחתו בבואנוס איירס בשעות הצהריים עם הגביע הנכסף, כשאלפים חיכו להם בנמל התעופה מיניסטרו פיסטיריני בשירים וריקודים.

גיבורי הזכייה הראשונה מאז 1993, יזכו לכבוד של מלכים. משדה התעופה הם המשיכו ישירות לביקור אצל נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס. לצערם של ליאו מסי וחבריו, החגיגות הרשמיות שתוכננו להיערך בעוד יומיים בהשתתפות עשרות אלפי ארגטינאים בוטלו על ידי הרשויות בשל מגבלות הקורונה, אבל לפחות הם יזכו להתאחד עם בני משפחתם ולחגוג איתם את התואר המרגש, אחרי קרוב ל-50 ימים בהם לא נפגשו.

ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה נחתו בבואנוס איירס אחרי הזכייה בקופה אמריקה. רויטרס
רבבות חיכו לו. מסי/רויטרס
לאוטרו מרטינס ושחקני נבחרת ארגנטינה נחתו בבואנוס איירס אחרי הזכייה בקופה אמריקה. רויטרס
כולם בשיגעון. לאטורו באוטובוס/רויטרס

שחקני ארגנטינה שרים לכבוד מסי במטוס

במוקד החגיגות עומד כמובן ליאו מסי, שהצעיד את ארגנטינה לתואר גדול לראשונה בקריירה והוריד קוף מהגב אחרי שנים של ניסיונות לא מוצלחים. לדבריו המאמן ליאונל סקאלוני, מסי הקריב מעצמו לאורך הטורניר יותר מכפי שאנשים ניחשו. למעשה, סקאלוני טוען שמסי סחב פציעה בשריר הירך האחורי בחצי הגמר מול קולומביה ובגמר מול ברזיל, ושיחק למרות שסבל מכאבים עזים.

"אם רק הייתם יודעים באילו תנאים הוא נאלץ לשחק בקופה הזה, הייתם אוהבים אותו עוד יותר", אמר סקאלוני. "לא היינו מסוגלים לעשות את זה בלעדיו, גם כשהוא לא לגמרי כשיר".

בארגנטינה התרגשו מסרטוני החגיגות שהופצו מכל חלקי הגלובוס, כולל מארצות נידחות. בין היתר, כיכבו בכותרות אתרי האינטרנט בארגנטינה סרטונים של מאות ואלפי מעריצים של מסי חוגגים בבנגלדש, הודו וקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully