וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי כחלון חתם בנוף הגליל, גם ירין פרץ מצטרף

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 16:52

המגן שגדל במכבי נתניה יחזק את ההגנה של ירון הוכנבוים: "מקווה שנתקע יתד בליגת העל". גם הבלם שמגיע מקרמיוטיסה חתם

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

נוף הגליל ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה לקראת העונה הקרובה בליגת העל. המגן ויקי כחלון, 28, חתם היום (ראשון) בקבוצה של ירון הוכנבוים. כחלון גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף שיחק בבוגרים. בעונה שעברה שיחק בליגה הלאומית במדי רמת השרון.

ויקי כחלון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. ויקי כחלון/ברני ארדוב

כחלון אמר לאחר החתימה: "מוכן ומזומן לאתגר שעומד בפני ובפני המועדון, מקווה שנעשה עונה יפה ונתקע יתד בליגת העל". המנכ"ל גיל ברעם אמר: "הסגל שלנו נבנה באיטיות רבה, אני רואה קבוצות אחרות שמחתימות כל שחקן שפנוי, אני לא נכנס ללחץ ומאמין שעד פתיחת העונה נעמיד קבוצה טובה, שתייצג אותנו הכבוד בליגת העל".

שחקן נוסף שהצטרף הוא הבלם ירין פרץ, 23, ששיחק בעונה שעברה בליגה הקפריסאית. גדל בהפועל באר שבע והצטרף בגיל מוקדם למחלקת הנוער של בית"ר טוברוק. ב-2018 חתם פרץ ל- 5 עונות בהפועל תל אביב, ממנה הושאל לפני שנתיים להפועל חדרה. הוא שיחק בנבחרות הצעירות של ישראל.

פרץ אמר לאחר החתימה: "שמח להיות כאן ולצאת לדרך חדשה, מקווה ומאמין שנעמוד במטרות המועדון".

מלבד השניים הללו, הקבוצה של ירון הוכנבוים צירפה עד כה את השוערים סטפן מרינוביץ' ומתן עמבר, הבלמים דולב אזולאי ופאדי נג'אר, הקשר סולומון דניאל והחלוץ הג'מייקני קוון פרייטר שלא חזר עדיין לישראל אחרי ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully