וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ובאסקוניה רוצות את כריס ג'ונס, וירטוס ופרטיזן בעקבות בראד וונאמייקר

הרכז שעזב את מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של שלל קבוצות יורוליג. אוברדוביץ' וסקאריולו רבים על וונאמייקר, נוריס קול שחקן חופשי

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

אחרי שעזב סופית את מכבי תל אביב, הפך כריס ג'ונס לסחורה מבוקשת ביורוליג. לפי דיווחים ביבשת, מספר רב של קבוצות מהמפעל הבכיר של אירופה מביעות התעניינות ברכז בן ה-28. מלבד ההתעניינות של ברצלונה עליה פורסם בספרד כבר לפני מספר שבועות, מדווחים ביבשת שגם באיירן מינכן ובאסקוניה מנסות לשים יד על ג'ונס.

באיירן מחפשת מחליף לגארד הבכיר ווייד בולדווין, בעוד באסקוניה שהחתימה אותו אצלה מחפשת לו גיבוי. ג'ונס מועמד למלא את שתי המשבצות הללו, על רקע ההיצע הדליל בשוק הרכזים באירופה הקיץ.

ג'ונס רשם בעונה החולפת ממוצעים של 7 נקודות ו-2.8 אסיסטים ביורוליג, ובליגת העל שדרג את יכולתו ועזר לצהובים לזכות באליפות. למרות סיום העונה החיובי שלו, הצהובים העדיפו לא לממש את האפשרות להשאירו לעונה נוספת והחתימו במקומו את קינן אוואנס.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל גלבוע/גליל אייזאה קאזינס. אודי ציטיאט
מלפפון לוהט. כריס ג'ונס/אודי ציטיאט

עוד באירופה: לפי "גאזטה דלו ספורט", בראד וונאמייקר שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, מחוזר גם על ידי וירטוס בולוניה ופרטיזן בלגרד, שתי קבוצות היורוקאפ השאפתניות שרוצות לחזור ליורוליג, והחתימו לאחרונה מאמנים בעלי שיעור קומה: סרג'יו סקאריולו (וירטוס) וז'ליקו אוברדוביץ' (פרטיזן).

וונאמייקר בן ה-31, ששיחק ב-NBA בשנתיים האחרונות וכיכב בעבר ביורוליג במדי פנרבחצ'ה ודרושאפקה, שוקל חזרה לאירופה.

* וילרבאן הודיעה על שחרורו של גארד מכבי תל אביב בעבר, נוריס קול.

* בילבאו הודיעה שהחתימה את הסנטר ג'ף וויטי, אקס עירוני נס ציונה שמחזיק באזרחות ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully