וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי עדיין חי את טראומת השוד האלים: "לא יכולתי לברוח מפ.ס.וו"

החלוץ סיפר לתקשורת ההולנדית: "אחרי התמיכה שקיבלתי בהולנד, לא חשבתי לעזוב לרגע". ויטסה החתימה את היורש של אלי דסה?

גדי קינדה אחרי הופעת הבכורה בנבחרת ישראל והשער נגד מונטנגרו/ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי ובני משפחתו עדיין חיים את הטראומה של השוד האלים שעברו. בריאיון שפורסם אמש (שבת) בהולנד, מתייחס חלוץ פ.ס.וו איינדהובן להתמודדות המנטלית של המשפחה, גם חודשים אחרי המקרה.

"הביטחון של אשתי ושל הילדים שלי עוד לא חזר לגמרי, אבל זה קורה לאט לאט", סיפר זהבי למגזין VI. "עוד לפני המקרה התקנתי מצלמות אבטחה בבית, אבל עכשיו המועדון עוזר לי מאוד. יש מאבטחים ליד הבית שלי מדי יום, כדי שכולם ירגישו בטוחים בהולנד שוב. פ.ס.וו עוזרת לי מאוד, התמיכה יוצאת דופן ואני מאוד מעריך את זה".

זהבי טוען שלמרות המקרה המצער, הוא ומשפחתו לא חשבו לחזור לישראל אפילו לרגע אחד. "בחיים יכולים לקרות לך דברים טובים ורעים, צריך לדעת להתמודד עם שניהם", הסביר. "זו הסיבה שלא יכולתי לברוח מהולנד. הרגשתי את התמיכה שקיבלתי מכולם, והבנתי שאין לי סיבה לעזוב. זה אפילו לא עבר לי בראש לרגע אחד. אני בר מזל שזכיתי במשפחה חזקה ובאישה חזקה. הוא תומכת בי להמשיך כאן עד סוף הזה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל אם אלי דסה. דני מרון
אחד מתבסס בהולנד, השני אולי בדרך החוצה. זהבי ודסה/דני מרון

האם אלי דסה בדרך החוצה מויטסה ארנהם? קבוצתו של המגן הימני החתימה היום את רומאריק יאפי, שחקן הגנה צרפתי בן 20, לשלוש שנים. יאפי מיועד להפוך למגן הימני הפותח של הקבוצה, אחרי שנרכש מברייטון.

לפי התקשורת ההולנדית, דסה שחתום לעונה נוספת בויטסה, ממשיך לסרב להאריך את חוזהו במועדון ו"מעורר התעניינות של קבוצות בליגות בכירות בזכות היכולת הגבוהה שהציג בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully