וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קרובה לצרף את ג'ייקובן בראון, מייקל בריסקר שוחרר רשמית

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 19:46

האדומים סיכמו את רוב תנאיו של הגארד, שכיכב בהפועל ירושלים עד שנפצע ונאלץ לעזוב. האדומים מימשו את אופציית היציאה מהחוזה של בריסקר. ניסיונות לצרף גם את עידן זלמנסון לקו הקדמי

דוויין ווייד מברך את דווין בוקר אחרי ניצחון פיניקס במשחק 2 בגמר/חשבון הטוויטר של הסאנס

הפועל תל אביב קרובה לצרף את קפטן הפועל ירושלים בעונה שעברה ג'ייקובן בראון. הגארד שהחמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעות, ועזב את ירושלים במהלך העונה, סיכם את רוב תנאיו במדי האדומים ובקבוצה מקווים להשלים את עסקת צירופו ולעשות צעד משמעותי לקראת סגירת הסגל לעונה הבאה.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
מהאדום של ירושלים לאדום של הפועל תל אביב? ג'ייקובן בראון/דני מרון

בראון צפוי לחבור בקו האחורי של דני פרנקו לבר טימור, רז אדם וג'יימס יאנג שכבר חתמו ולגיל בני שסיכם את תנאיו וצפוי גם כן לחתום. ג'יי פי טוקוטו גם כן חתום בשורות הקבוצה שמנסה לצרף את עידן זלמנסון מהפועל ירושלים.

ג'ייקובן, שפרץ במדי גלבוע גליל עם 16.7 נקודות למשחק בעונת 2017/19, נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגת העל בשלוש השנים האחרונות. בעונת הבכורה שלו בירושלים הוא רשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.6 אסיסטים ועונה לאחר מכן כבר שיפר את המספרים שלו ועמד על 15.4 נקודות ו-5.9 אסיסטים בליגת העל. בעונה החולפת כאמור הוא סבל מפציעות שהעיבו עליו ושיחק רק שמונה משחקים בעונה הכושלת של ירושלים.

בתוך כך, הודיעו היום במועדון למייקל בריסקר, לו היה חוזה עם הקבוצה על שחרורו. בחוזה של השחקן שהושאל בשנה וחצי האחרונות למכבי חיפה היה סעיף המקנה לאדומים אפשרות לשחררו ללא פיצוי, וכך הם עשו. "אנו מאחלים למייקל הצלחה בהמשך הקריירה. ההחלטה התקבלה על אף שמדובר בשחקן מוכשר, אך בבניית סגל נלקחים בחשבון אספקטים מקצועיים, כלכליים ומידת התאמה לסגל המתגבש, כך שההחלטה נלקחה לאחר בחינה ושקלול כל ההיבטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully