וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: נבחרת ארצות הברית בכדורסל הפסידה לניגריה במשחק ההכנה הראשון שלה

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 9:22

נבחרת כוכבים? שחקניו של גרג פופוביץ' נכנעו 90:87 בהכנה הראשונה לקראת טוקיו. קיילב אגאדה אקס באר שבע כיכב, 17 של דוראנט לא הספיקו

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

אחרי שהתבזתה בסגל משני באליפות העולם בכדורסל, ארצות הברית שולחת סגל חזק מאוד לאולימפיאדה שתיפתח בקרוב מאוד בטוקיו. אלא שכבר במשחק ההכנה הראשון שלהם, האמריקאים נחלו הפסד מדהים, 90:87 מול נבחרת ניגריה הצנועה. ומי כיכב אצל הניגרים? קיילב אגאדה שהיה הכוכב הגדול של הפועל באר שבע מליגת העל בעונה החולפת קלע 17 נקודות, גייב וינסנט ממיאמי הוביל עם 21 נקודות.

דמיאן לילארד נבחרת ארצות הברית מול ניגריה. AP
הפסד סנסציוני. לילארד וביל/AP

קווין דוראנט, שלא נחל הפסד עם נבחרת ארה"ב ב-39 משחקים עד כה, קלע 17 נקודות לאמריקאים, ג'ייסון טייטום מבוסטון הוסיף 15, דמיאן לילארד תרם 14 בלבד. האמריקאים החזיקו במאזן של 0:39 עד למשחק הזה במשחקים האולימפיים, כולל משחקי הכנה. הם גם הביסו את הניגרים בהפרש מצטבר של 127 נקודות בשני המפגשים האחרונים - פעם אחת בלונדון ופעם אחת במשחק הכנה לקראת ריו.

"נבחרת ניגריה שיחקה מאוד פיזי, ועשו עבודה טובה מאוד מחוץ לקשת", אמר לאחר המשחק גרג פופוביץ', "צריך לתת להם קרדיט". ג'ייסון טייטום ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "זה מראה לנו שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully