וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד חתם לעונה בווסטרן סידני: "יש הרבה עבודה לעשות כאן"

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 6:56

אחרי עונת הבכורה המצוינת בוולינגטון פיניקס, החלוץ הישראלי מצא תחנה חדשה באוסטרליה. מאמנו החדש קרל רובינסון: "יתרום לנו מאוד"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

קבוצה חדשה לתומר חמד באוסטרליה: יממה לאחר שעזב את וולינגטון פיניקס, החלוץ הישראלי חתם לעונה אחת בווסטרן סידני. חמד, ששוחרר אחרי שלא האריך את חוזהו בוולינגטון, מגיע לסידני אחרי עונת בכורה טובה בליגה אוסטרלית שבמהלכה הוא כבש 11 שערים ב-21 הופעות.

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
פרק חדש בקריירה. תומר חמד/GettyImages, Mark Kolbe

תומר חמד אמר אחרי החתימה שלו: "אני מאוד נרגש להצטרף לכאן. יש הרבה עבודה לעשות עם המועדון הזה. לאוהדים יש הרבה ציפיות, אבל אני מוכן לתת הכול למען המועדון. אני כבר מחכה להגיע לסידני עם המשפחה שלי ולשחק בפני הקהל הזה. הייתה לי חוויה נעימה לשחק כאן כשחקן יריב".

קרל רובינסון המאמן החדש של חמד אמר: "תומר חלוץ מצוין שמביא איתו המון ניסיון בינלאומי ברמת הקבוצות והנבחרות. תומר הוא מנהיג לא רק על המגרש, אלא גם מחוץ למגרש. הוא מקצוען ויהיה חלק חשוב ממה שאנחנו בונים כאן".

ווסטרן הוקמה רק ב-2012 ומאז הספיקה לזכות באליפות ושתי סגנויות. העונה החולפת הייתה מאכזבת מבחינתה כשהיא סיימה במקום השמיני את העונה הסדירה, מקום אחד אחרי וולינגטון של חמד.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully