וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה ששיגעה את ארה"ב: אלופת תחרות האיות היא גם גאון כדורסל

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 8:48

זאילה אוואנט גארד בת ה-14 עשתה היסטוריה כשזכתה בתחרות האיות המסורתית, אבל אז לברון ג'יימס, אופרה וינפרי והמדינה כולה נדהמו מכישורי הכדורסל שלה ושיאי גינס ששברה. על הגאונה שתבחר בין הרווארד, נאס"א וה-NBA

זאילה אוואנט גארד מראה את כישורי הכדורסל שלה/מתוך Juggling Basketballs

ארה"ב התמוגגה בסוף השבוע מזאילה אוואנט גארד בת ה-14, שזכתה בתחרות האיות הגדולה והמסורתית. הילדה מניו אורלינס זכתה בתואר היוקרתי, והפכה לאפריקאית-אמריקאית הראשונה אי פעם שעושה זאת ב-93 הפעמים שהתחרות הפופולרית נערכה. מזאילה, נערה ללא ספק יוצאת דופן, אייתה נכון את המילה האחרונה - murraya (סוג של עץ) - כשעל הדרך היא גם שואלת את השופטים אם יש קשר לשחקן ביל מארי וגורמת לצחוק גדול בקהל. אחרי שהתברר לה שזכתה, הסתובבה לה באושר, בעוד הקונפטי החל ליפול על ראשה. "עבדתי על הרגע הזה שנתיים שלמות", אמרה, לפני שקיבלה פרס בסך 50 אלף דולר.

מדובר בתחרות שכללה 209 מתחרים שנבחרו בקפידה מכל רחבי ארה"ב (כמו גם קנדה, בהאמאס, גאנה ויפן), ומתוכם 11 עלו לגמר. בדרך לניצחון היא נאלצה לאיית מילים כמו querimonious או solidungulate, והכל בשידור חי, באולם של ESPN במתחם דיסני.

מהר מאוד היא זכתה לברכות מכל עבר, כולל מסלבריטאים כמו אופרה וינפרי ולברון ג'יימס, ואפילו גוגל עשה קבלת פנים מיוחדת לכל מי שחיפש את שמה. אבל מי שחשב שמדובר ב"חנונית" טיפוסית - גילה מהר מאוד שבנוסף לכישורי האיות שלה, היא גם כישרון נדיר בכדורסל. מתברר שהיא גם החזיקה בעבר בשיא גינס להכי הרבה כדרורים בדקה אחת, כשהיא מתהדרת בכישורים מרשימים של הקפצה של ארבעה כדורים במקביל - כולל בעיניים קשורות וברכיבה על חד אופן. בנוסף החזיקה בשיא של הכי הרבה כדרורים ב-30 שניות עם ארבעה כדורים, והכי הרבה כדורים מוקפצים על ידי אדם אחד בו זמנית (שישה).

יש לציין שהיא לא רק טובה בלהטוטים, אלא גם במשחק עצמו, כשברשת חשפו לא מעט מהלכים שלה על המגרש, כולל קליעה טובה מרחוק. היא כבר עשתה פרסומת עם סטפן קרי, ולדבריה המטרה הבאה שלה היא להיות חלק מנבחרת הנערות של ארה"ב עד גיל 16. אחר כך, היא אומרת, המטרות הן או אוניברסיטת הרווארד, או להצטרף לנאס"א, או לשחק ב-WNBA או להיות מאמנת ב-NBA - כשנשיא אוניברסיטת לואיזינה (LSU) כבר הציע לה מלגה מלאה ללימודים במדינה שבה גדלה. לאור הכישרון הייחודי שלה, לא נופתע אם תצליח לג'נגל בין כל החלומות והשאיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully