וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: מנצ'סטר יונייטד בעקבות די לורנצו, אוננה סיכם בליון

היורו המוצלח של מגן נאפולי יסייע לו לעבור לאנגליה? אינטר מתעניינת בהאטבור, שוער אייאקס בדרך לצרפת, חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר חוזר לאירופה

היום הראשון של סרחיו ראמוס כשחקן פריז סן ז'רמן/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

העברות

אלאבס שאלה מוויאריאל את הקשר ההתקפי איבן מרטין. הספרדי בן ה-22 יחזור לצוללת הצהובה בקיץ הבא.
ארון אולאנרה זוכרים? הניגרי חזר לאירופה לראשונה מאז האפיזודה הקצרה בבית"ר ירושלים בעונת 2018/19, וחתם בארזורומספור הטורקית. בשנתיים וחצי האחרונות הוא שיחק בסין.
החלוץ הבלארוסי, איליה שקורין שנקשר משום מה במעבר להפועל תל אביב לפני כשבועיים, הושאל מצסק"א מוסקבה לדינמו קייב. לאוקראינים אופציית רכישה.

שמועות

  • הטורניר המוצלח של ג'ובאני די לורנצו גרם ללא מעט קבוצות גדולות להפנות אליו את תשומת ליבן. באיטליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת לבצע פנייה בנוגע למגן הימני של נאפולי.
  • לפי "גרדיאן", טוטנהאם נכנסה חזק למירוץ לרכישת בלם סביליה ונבחרת צרפת, ז'ול קונדה. האנדלוסים דורשים כ-50-60 מיליון יורו ולפי הפרסומים, גם מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד בעניין.
  • אפקט הדומינו של השוערים שמדובר עליו כבר כמה שבועות, עומד לצאת לפועל. רוי פטריסיו יעבור מוולבס לרומא תמורת כ-11 מיליון יורו, בעוד ז'וזה סה יעבור מאולימפיאקוס לוולבס. ומי יעמוד בשער של היוונים? המועמד המוביל הוא תומאש ואצליק, שסיים את חוזהו בסביליה ושאיתו מתנהל מו"מ מתקדם.
  • אינטר ממשיכה לחפש מחליף לאשרף חכימי שנמכר לפ.ס.ז' ומלבד הקטור ביירין שמוזכר חדשות לבקרים, עלה גם כמו של מגן אטאלנטה, האנס האטבור.
  • הסוכן של השוער הקמרוני אנדרה אוננה אישר: הוא הגיע לסיכום עם ליון. כעת הקבוצה הצרפתית צריכה לסכם עם אייאקס, שדורשת 10 מיליון יורו על השחקן שלא יכול להשתתף במשחקים עד חודש נובמבר (מושעה על חומרים אסורים) ולמעשה החל מינואר יוכל לנהל מו"מ על מעבר בחינם בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully