וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלייזר סיכם לעונה נוספת, כריס ג'ונס שוחרר רשמית

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 21:16

הפורוורד ימשיך לעונה שנייה. הגארד קיבל באופן רשמי את ההודעה שהצהובים לא ממשים את האופציה עליו לעונה הבאה. העמיד ממוצעי יורוליג של 7 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים למשחק

עוז בלייזר צפוי להמשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. הפורוורד סיכם את רוב תנאיו במדים הצהובים אחרי מגעים שנמשכו במהלך השבוע החולף, והוא אמור לחתום בתחילת השבוע על חוזה חדש. בלייזר (29, 2.00) רשם 2.5 נקודות למשחק ו-1.3 ריבאונדים בעונת היורוליג הראשונה שלו במדים הצהובים, כשבליגה הוא היה דומיננטי בהרבה עם 8.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק לפני כן בבני הרצליה, מכבי חיפה ומכבי ראשון לציון בליגת העל ובהפועל עפולה מהליגה הלאומית.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל גלבוע/גליל אייזאה קאזינס. אודי ציטיאט
סיום צפוי. ג'ונס/אודי ציטיאט

בתוך כך, כריס ג'ונס שוחרר רשמית. הגארד קיבל הודעה שהאופציה להמשיך איתו בשנה הבאה לא מומשה והוא עוזב אחרי עונה אחת בצהוב. בקבוצה הודו לפני כמה ימים כי ההחלטה לגבי הייתה לא פשוטה: "המעמד שלו וההחלטה לגביו השתנתה יותר מפעם אחת לא רק במהלך העונה, אלא גם במהלך הקיץ. זאת אחת ההחלטות הקשות ביותר שלנו לגבי שחקן עם אופציה ממה שאנחנו זוכרים בשנים האחרונות".

ג'ונס (28, 1.88) הגיע למכבי תל אביב אחרי שנה בבורסהספור הטורקית כשלפני כן שיחק בליגות במונגוליה, שוויץ ובלגיה. הוא היה לגארד המחליף של הקבוצה ורשם ב-17.5 דקות למשחק ביורוליג 7 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. בליגת העל הוא היה דומיננטי יותר עם 11.8 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ב-23.7 דקות בממוצע בליגה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully