וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הלוואי שניקוליץ' יראה איזה כדורגל יש לו"

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 11:20

מכבי תל אביב תשחק הערב מול נ.ק ברדה במחנה בהולנד. הסרבי לא צפוי לשחק, אך הוא מתאמן ומרשים את חבריו שמחזיקים אצבעות לחזרתו למגרשים. נמשכים המאמצים למצוא קבוצה ליאניוטיס. סבוריט וגולסה כבר עורכים אימוני ריצה

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

שישה ימים אחרי שנחתה בהולנד, תקיים הערב (שבת) מכבי תל אביב את משחק האימון הראשון שלה מבין שניים במתקן בו היא מתאמנת ליד העיר ונלו. הקבוצה ההולנדית נ.ק ברדה תפגוש את מחזיקת הגביע שתרצה לנצח אחרי שהפסידה ביום שישי שעבר למכבי נתניה במשחק האימון הראשון שקיימה העונה.

מי שלא יטלו חלק במשחק הערב הם אנריק סבוריט, אייל גולסה ודניאל טננבאום. סבוריט שנקע את קרסולו בתחילת המחנה כבר החל באימוני ריצה ונראה שייקח לו עוד קצת זמן לחזור להתאמן מלא. גולסה שעובר שיקום אחרי הניתוח בברכו, החל גם באימוני ריצה ובכל מקרה יחמיץ את מוקדמות הקונפרנס ליג הקיץ. טננבאום שהצטרף לקבוצה רק ביום שלישי אחרי הבידוד שנדרש לקיים בשל הגעתו מברזיל ישירות להולנד, התאמן עד כה רק בחדר הכושר והוא צפוי להצטרף בקרוב לאימונים מלאים.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
האם מכבי תל אביב סוף סוף תהנה ממנו? ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

אחד הסיפורים המעניינים במחנה של מכבי תל אביב הוא אורוש ניקוליץ'. הקשר הסרבי שלא שיחק כדורגל מעל שנתיים, התאמן בימים האחרונים בצורה מלאה והציג יכולת גבוהה. "הלוואי שניקוליץ' יוכל להראות איזה כדורגל יש לו", אמר הבוקר שחקן במועדון. "כולם מחזיקים אצבעות שמכאן ניקוליץ' לא יחזור אחורה. אחרי השנתיים האלה שהוא עבר, הלוואי שהוא הבריא ויוכל לחזור לשחק כדורגל ויש לו הרבה כדורגל".

ההערכה הבוקר במחנה של מכבי תל אביב שניקוליץ' לא ישחק הערב כדי לתת לו עוד זמן לחזור בהדרגה דרך האימונים. בכל מקרה מתייחסים במועדון בזהירות לסיפור, שכן כבר נרשמה בעבר אופטימיות באשר לחזרתו ולבסוף הוא שוב חש בכאבים. אגב, לא מן הנמנע שאם הסרבי ירגיש טוב ויחזור לשחק, הוא יושאל לקבוצה אחרת מה שלא קרה בשנתיים שעברו כיוון שהיה פצוע.

בקבוצה ממשיכים לחפש מוצא להשאלת אנדראס יאניוטיס שנמצא עם מכבי תל אביב בהולנד. לא מדובר רק בחוזה של 400 אלף יורו נטו שמעיק על התקציב, אלא בעיקר בכך שהשוער היווני תופס מקום של זר. כרגע יש לקבוצה שישה זרים חתומים לא כולל פארפה גיאגון שנשאר בארץ בגלל פציעה. מכבי תל אביב תהיה חייבת למצוא קבוצה ליאניוטיס כדי שיתפנה לה מקום לזר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully