וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד עזב את וולינגטון פיניקס, במו"מ עם ווסטרן סידני

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 12:16

קבוצתו של החלוץ הישראלי הודיעה על פרידה ממנו אחרי שכבש 11 שערים בעונת הבכורה המוצלחת שלו באוסטרליה. מאמנו הסביר: "רצינו שהוא יישאר, אבל לא נשב ונחכה להחלטה שלו אם להאריך חוזה"

השער של נבחרת שוויץ לרשת נבחרת צרפת בשמינית הגמר/ספורט1

תומר חמד רשם עונת בכורה די מוצלחת במדי וולינגטון פיניקס האוסטרלית. אלא שהלילה המועדון הודיע שהחלוץ הישראלי בן ה-34 לא יחתום על חוזה חדש ולא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה כך שהוא הפך לשחקן חופשי.

ההחלטה הזו די מפתיעה משום שחמד היה מלך שערי הקבוצה עם 11 כיבושים ב-21 הופעות בעונה החולפת והוא הוסיף גם שלושה בישולים. בהודעה של המועדון נמסר: "מודים לתומר על התרומה שלו בעונה החולפת ומאחלים לו ולמשפחתו את הטוב ביותר בעתיד".

אלא שבאוסטרליה טוענים שחמד עשוי להישאר ביבשת, כאשר הוא נמצא במו"מ עם ווסטרן סידני וחיכה כנראה להצעה טובה יותר. אופוק טאלאי מאמן וולינגטון הסביר את ההחלטה להיפרד מחמד: "הוא שחקן בעל השפעה גדולה והיה טוב במיוחד בחלק האחרון של העונה, כאשר הוא נכנס לכושר והתחזק, כך שהיינו רוצים להשאיר אותו במועדון. אלא שזה לא עובד ככה, לא נשב ונחכה שהוא יקבל את ההחלטה שלו אם להאריך חוזה".

חמד נפרד

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
צפוי להישאר באוסטרליה, תומר חמד/GettyImages, Mark Kolbe

חמד הגיע לשיאו בחודש יוני ועשה היסטוריה כשכבש מחזור חמישי ברציפות בניצחון וולינגטון פיניקס 0:3 על מקארתור במחזור סיום העונה באוסטרליה. וולינגטון סיימה את העונה במקום השביעי בטבלה עם 38 נקודות ב-26 מחזורים, כשהיא נותרה מחוץ לשישייה הראשונה המובילה לפלייאוף העליון.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully