וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ מקס מחמיא לערן זהבי: "הוא לא חלוץ טיפוסי שרק מחכה ברחבה"

המגן השמאלי והחלוץ ערכו ריאיון משותף לעמוד היוטיוב של המועדון. זהבי: "יש לי חיבור טוב מאוד איתו. יש לנו מטרות גדולות העונה"

ערן זהבי כובש מול זוולה/ספורט1

פ.ס.וו ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת העונה. ערן זהבי ופיליפ מקס העניקו היום (שישי) ריאיון משותף לעמוד היוטיוב של המועדון, וסיפרו על שיתוף הפעולה הפורה ביניהם. "לא היה קל בהתחלה, לא היה לנו טרום-עונה יחד אז היינו זקוקים למשחקים כדי ליצור חיבור טוב יותר", סיפר המגן השמאלי. "בסופו של דבר היו לנו רגעים טובים יחד, נעשה את הטוב ביותר שלנו כדי להשתפר. ערן אוהב להיות מעורב במשחק, הוא לא חלוץ טיפוסי שרק מחכה לכדור ברחבה".

זהבי החמיא בחזרה וסיפר: "יש לי חיבור טוב מאוד איתו, גם מחוץ למגרש, הוא אחד החברים הכי טובים שלי מחוץ למגרש". כשנשאל כיצד מחליטים השניים מי יבעט בעיטות חופשיות, השיב: "בעונה שעברה הבקעתי 2-3 בעיטות חופשיות ברציפות, ואז מול אולימפיאקוס שאלו אותי מדוע אני לא בועט. אמרתי שזו העמדה של פיליפ, גם אם אני כובש 2-3 שערים, זה לא אומר שאבעט מהעמדה שלו, הוא טוב ממני בעמדה הזאת".

הישראלי הוסיף ואמר על ההכנה לעונה: "אנחנו משתפרים, אנחנו עובדים קשה יחד. יש לנו מטרות גדולות העונה, נצטרך להיות מוכנים לסבול לפעמים. לפעמים אנחנו סובלים באימונים הללו, אבל במובן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully