וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "אני משוכנע שליאונל מסי יישאר בברצלונה עוד שנים רבות"

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 11:35

המאמן לא מודאג מהסחבת במגעים ("סומך על לאפורטה") או מהשתיקה מצד הפרעוש: "יש לו דברים אחרים על הראש, אבל אני יודע שהוא רוצה להמשיך"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

ליאונל מסי מתעסק בעיקר בגמר הקופה אמריקה מול ברזיל (בין שבת לראשון, 3:00, ספורט1), ובעוד בברצלונה מחזיקים אצבעות, לקטלאנים יש חלום אחר: להשלים את הארכת החוזה של כוכב הגדול בהיסטוריה.

"תמיד כשמשהו לא פתור זה מאוד מדאיג", אמר המאמן רונאלד קומאן, "אבל יש לי ביטחון מלא בנשיא שלנו שיפתור את זה. זה חשוב מאוד עבור המועדון, וגם עבור הליגה הספרדית, שהשחקן הטוב בעולם יישאר כאן. נעשה הכול כדי להשאיר אותו".

הדברים של המנג'ר ההולנדי מגיעים על רקע ההתבטאות של נשיא לה ליגה אמש, חאבייר טבאס, שאמר: "אני לא יודע אם מסי יפתח את העונה בברצלונה". קומאן הוסיף ואמר היום: "לאפורטה אמר לי שאני יכול להיות רגוע, אנחנו ממשיכים לעבוד ומשוכנעים שליאו ימשיך במועדון לעוד הרבה שנים. טבאס? אני לא יודע, אין לי מספיק אינפורמציה כדי להגיב לדברים שלו".

ליאונל מסי ברצלונה חוגג. רויטרס
כרגע הוא עסוק אך ורק בגמר הקופה. מסי/רויטרס

מסי עצמו שומר על שתיקה, אך לקומאן זה לא מפריע: "הוא תמיד אמר שירצה להמשיך בברצלונה, אני יודע שהמועדון עובד עם עורכי דינו ועם אביו כדי לדאוג שיישאר. הוא משחק בקופה אמריקה ויש לו דברים אחרים על הראש כרגע, כמו הגמר, אבל אני יודע שהוא רוצה להמשיך, כי לסיים את הקריירה בחולצה אחרת זה לא טוב".

על יתר הסגל שלו אמר המאמן: "אם נראה שאנחנו משחררים יותר מדי שחקנים, ננסה להביא חיזוק נוסף. נראה מה יקרה מעכשיו ועד אוגוסט. אנחנו מנסים להפחית במשכורות וכולם יצטרכו לקבל את זה. גריזמן? אני בונה עליו. הוא שחקן חשוב עבורי, החתמה מצוינת של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully