וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לקשר היווני פנאיוטיס טאכצידיס מיליון יורו לשנתיים

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 11:10

הקבוצה של רוני לוי ממשיכה בניסיונות להתחזק: הקשר בן ה-30 סיים את חוזהו בלצ'ה האיטלקית והפך שחקן חופשי, כעת הוא ממתין להצעה מערב הסעודית אך לא פוסל את הקבוצה מבירת הנגב. באר שבע ממשיכה לחפש מגן שמאלי זר וחלוץ

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע מעוניינת בקשר היווני פנאיוטיס טאכצידיס והגישה לו הצעה כספית לשנתיים. טאכצידיס (30) בעל רזומה עשיר בליגה האיטלקית, סיים בתום העונה החולפת חוזה בלצ'ה והוא שחקן חופשי. בהפועל באר שבע מאוד רוצים את השחקן והגישו לו הצעה כספית לשנתיים בשכר כולל של מיליון יורו. הקשר עצמו עדיין מתלבט אם להגיע לישראל והוא מכוון לליגה בערב הסעודית, שם הוא יכול להערכתו לזכות לאותו שכר רק בעונה אחת במקום בשתיים כמו שמציעה לו הפועל באר שבע.

טאכצידיס ששיחק גם בנבחרת יוון החל את הקריירה שלו בא.א.ק אתונה, אך ברזומה שלו גם עונה אחת באולימפיאקוס לפני שעבר לאנגליה לנוטינגהאם פורסט. באיטליה שיחק במגוון קבוצות, אך כאמור סיים את העונה האחרונה כשחקן לצ'ה. טאכצידיס משחק בדרך כלל את הקשר האחורי, אבל הוא ניחן בטכניקה טובה ויכול לשחק גם יותר קדימה. כעת הוא באתונה וממתין לראות אם יקבל את ההצעה שאליה הוא מכוון בערב הסעודית. יחד עם זה הקשר לא פוסל את ההצעה המכובדת מאוד שקיבל מהפועל באר שבע והדברים עדיין פתוחים מבחינתו.

קשר לצ'ה פנאיוטיס טאכצידיס (משמאל). Luca Bruno, AP
רקורד מעניין. טאכצידיס (משמאל) מול מילאן/AP, Luca Bruno

צפו בביצועיו של טאכצידיס בלצ'ה

הפועל באר שבע נחתה לפנות בוקר בארץ אחרי שסיימה את המחנה שקיימה בפולין ובו ניצחה בשני משחקים והפסידה באחד. ביום חמישי הבא תערוך הקבוצה משחק רשמי ראשון בארץ במסגרת גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד, אז גם תוכל לבחון את כוחה.

בקבוצה עדיין מחפשים מגן שמאלי זר ועוד חלוץ. דור מיכה אמור לחתום בשבוע הבא רשמית על חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully