וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת: הפועל ירושלים החתימה את ווילי וורקמן ואיתי שגב

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 12:10

שחקן הפנים חתם לשנתיים ("מאוד שמח ונרגש"), הפורוורד מגיע אחרי עונה אחת בחולון. עמיאל: "אני עוקב אחריו כבר כמה שנים"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

הפועל ירושלים ממשיכה לנסות ולבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה. הבוקר (שישי) הודיעו האדומים כי החתימו לעונה אחת את הפורוורד ווילי וורקמן ואת שחקן הפנים איתי שגב, שמגיע מהליגה הצרפתית וחתם לשנתיים. "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף להפועל", אמר שגב, "מהמועדונים המפוארים שיש בארץ, עם אוהדים מדהימים ואני מאוד מאוד מתרגש ורוצה כבר לשחק מולו ובשבילו. יאללה הפועל!"

אורן עמיאל אמר על ההחתמה שלו: "איתי הוא מסוג השחקנים הישראלים הגבוהים שחיפשנו, מבחינת סגנון המשחק. הוא צבר כבר ניסיון ברמות הגבוהות ואני חושב שזו פלטפורמה מצוינת בשבילו לחזור לישראל ולהראות מה הוא יודע. אנחנו ממשיכים בקו הלוחמני, של שחקנים לוחמים, אנרגטיים ואקטיביים".

"ווילי הוא שחקן שאני כבר כמה שנים עוקב אחריו", אמר עמיאל על וורקמן. "הוא אחד שמביא אנרגיות אינסופיות למשחק, והרבה אינטילגנציה. הוא שחקן נוסף שיעזור לנו להרכיב את הפאזל של שחקנים אנרגטיים וקשוחים".

הפועל ירושלים תהיה הקבוצה השישית של וורקמן (31, 1.98 מ') בישראל, אליה הגיע לראשונה ב-2013/14 כשחתם בהפועל גליל עליון. לאחר מכן המשיך להפועל תל אביב, מכבי אשדוד, מכבי חיפה ובעונה האחרונה שיחק בהפועל חולון. אשתקד העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות (63.7 אחוז ל-2, 23.3 אחוז ל-3), 5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully