וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נגד הברזילאים "הבוגדים" שיעודדו את ארגנטינה: "לכו להז****"

ניימאר תוקף את הברזילאים שהצהירו שיהיו בעד מסי בגמר הקופה (בין שבת לראשון, 3:00, ספורט1), ושולח מסר לפרעוש: "אנצח אותו כמו שמנצחים חבר במשחק וידאו"

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 2:3 בפנדלים (1:1 בתום 90 דקות)/ספורט 1

דרום אמריקה עוצרת את נשימתה לקראת המפגש הקלאסי בגמר הקופה בין ברזיל לארגנטינה (בין שבת לראשון, 3:00, ספורט1). למרות האיבה בין שתי המדינות והיריבות הספורטיבית רבת השנים, התקשורת בברזיל ובארגנטינה עוסקת באופן טבעי במצ' אפ המרתק בין הכוכבים: ניימאר מצד, מסי מצד שני.

גם ניימאר כבר לא יכול לחכות לדו קרב עם חברו הטוב, שייאבק על התואר הגדול הראשון שלו בנבחרת. "כשאתה מרגיש כל כך קרוב לאדם מסוים, קשה לשכוח את החברות ולשים אותה בצד לכמה שעות...אבל הוא יודע שאני נחוש מאוד לנצח במשחק, בדיוק כמוהו", הסביר החלוץ. "מסי מחפש את התואר הראשון שלו בנבחרת אחרי הרבה שנים. בכל פעם שהוא לובש את המדים הלאומיים ולא מדובר במשחק נגד ברזיל, אני בעדו. גם בגמר המונדיאל ב-2014 החזקתי לו אצבעות. אבל עכשיו אנחנו אחד נגד השני בגמר, ושנינו רוצים את הגביע בכל מאודנו".

לדבריו של ניימאר, הוא רוצה לנצח את מסי "כמו מישהו שרוצה לנצח את החבר הטוב שלו במשחק וידאו בבית. הוא חבר, אבל אתה בכל זאת רוצה לנצח אותו. עם הגישה הזאת אגיע לגמר".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר, שחקן נבחרת אגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
שובו של הדו קרב שכל דרום אמריקה חיכתה לו. מסי מול ניימאר ב-2017/GettyImages

לניימאר יש גם השגות על תופעת הברזילאים שיעודדו את ארגנטינה במשחק, מתוך חיבה והוקרה כלפי ליאו מסי שמחפש את סגירת המעגל במדי האלביסלסטה. חלוץ פ.ס.ז' שבעצמו עדיין לא זכה בקופה אמריקה, העלה סטורי תוקפני לאינסטגרם וכתב: "אני ברזילאי עם הרבה כבוד עצמי. החלום שלי תמיד היה להיות בנבחר. מעולם לא הייתי וגם לא אהיה נגד ברזיל באף תחרות - ספורט, דוגמנות, אפילו באוסקר. אם ברזיל נמצאת, אני בעדה. מי שלא מתנהג ככה? זו זכותו, אבל לך להז****".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully