וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האופציות האחרות ירדו מהפרק? "שון וייסמן רוצה להישאר בויאדוליד"

ב"אס" טוענים: גלאטסראיי ופרנקפורט ויתרו, חטאפה וסלטה לא באמת מתעניינות, החלוץ הישראלי צפוי לשחק העונה בליגה השנייה בספרד

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

שון וייסמן הולך ומתקרב להישארות בויאדוליד. אם בתחילת הקיץ נראה היה שירידת הליגה של הקבוצה תביא למכירתו של החלוץ בן ה-25, כעת נראה שהמגמה הפוכה. לפי דיווח ב"אס" הספרדי, גם וייסמן עצמו כבר השתכנע שהוא רוצה להמשיך בקבוצה, גם במחיר של לשחק בעונה הבאה בליגה השנייה בספרד.

לפי הדיווח, הקבוצות שהביעו התעניינות בוייסמן ירדו מהפרק בזו אחר זו. גלאטסראיי ממשיכה לבנות על רדאמל פלקאו הוותיק, איינטרכט פרנקפורט כבר החתימה את החלוץ הקולומביאני רפאל סנטוס בורה על אותה משבצת, וגם אוניון ברלין מצאה חלוץ אחר. כמו כן, למרות הדיווחים שקשרו את וייסמן לקבוצות בכירות בספרד כמו סלטה ויגו וחטאפה, ב"אס" טוענים שההתעניינות לא הייתה אמיתית.

שון וייסמן חוגג עם שחקני ריאל ויאדוליד. רויטרס
הפור נפל? וייסמן/רויטרס

המנהל הספורטיבי של סלטה אף צוטט כאומר ל"אס": "אנחנו מחפשים לצרף חלוץ בהשאלה, אבל מכוונים לשחקנים צעירים יותר מוייסמן. לא דיברנו עם ויאדוליד לגביו".

עוד נכתב בדיווח ש"וייסמן מרגיש שיש לו חוב כלפי ויאדוליד בעקבות ירידה הליגה. הוא יודע שבמשך רוב שלבי העונה שעברה הוא לא הצליח להביא לידי ביטוי את יכולת כיבוש השערים שלו, ורוצה לעשות את זה העונה, כדי להחזיר את ויאדוליד לליגה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully