וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג: "נצטרך להתאים את עצמנו למציאות של ליגת העל"

מאמן הפועל גליל עליון שחזרה לליגת העל לאחר 14 שנה הגיע לאולפן 103FM והתייחס לשאלות חברי הפאנל בנוגע לתקציב, ועוד

הפועל גליל עליון חזרה בסיום העונה החולפת לליגת העל בתום 14 שנות היעדרות. מאמנה ברק פלג, שהוליך את הקבוצה הצפונית להישג, הגיע לאולפן של 103FM וענה לשאלות של חברי הפאנל.

ברק פלג, מה הולכים לעשות? אני מניח שלא כל השחקנים מהליגה השנייה ימשיכו

"באופן טבעי כשענני האופוריה מתפזרים אז צריך להתאים את עצמנו למציאות, גם של ליגת העל וגם של תקציבים אחרים, ולכן יש שחקנים עם חוזים שאמורים להמשיך, יש כאלה שבאופן טבעי כבר לא ימשיכו - גם בגלל שאולי הם לא רוצים וגם כי נגמר החוזה. זמן לבנות מחדש את הגליל ולהחזיר את מה פעם. ראינו את זה גם בפלייאוף האחרון, כמה שהוא היה קשה, כמה אנחנו התגעגענו וכמה הקהל התגעגע לגליל בליגת העל".

יהיה גליל עליון נגד גלבוע/גליל - זה עניין של דרבי? של יריבות?

"חיים אוחיון ז"ל עשה מהלך שבמידה מסוימת הציל את הכדורסל של הגליל, כי בתקופתו גליל עליון עמדה בפני פירוק והוא לקח את זה לגלבוע. אני הייתי גם בגלבוע וקם משהו חדש ששייך לאזור של הגלבוע, השם גליל עבר בגלל הזכויות על השם, אבל עם השנים נעשתה הפרדה מוחלטת. אנחנו לא יודעים אם יהיה דרבי, לא היה כזה דבר, ואם יהיה זה רק טוב. אם אתה שואל את האוהדים - גליל עליון יש רק אחד. גלבוע זה גלבוע ואחלה קבוצה, ואתה יודע שיש לי סנטימנטים לשם, וגליל עליון זה ההיסטוריה והמסורת וקהל שעבר הרבה".

מה התקציב שיהיה לקבוצה מבחינת שכר שחקנים? תהיו עניים?

"אני לא אכנס למספרים, אני מקווה מאוד שלא נהיה עניים. בשנה הראשונה לא נהיה משופעים בתקציבים עודפים אבל אני כן יכול להגיד שעשו מהלכים גדולים כבר בשנה הזאת, גם זוהר לבקוביץ' שנכנס להיות נשי, גם 'נופר אנרגיה' שעשתה עכשיו הסכם לכמה שנים, ואיתם עוד הרבה ספונסרים שקפצו על העגלה. אף פעם זה לא מספיק".

יש תמיד את הקבוצות המועמדות, בסדר גודל של מכבי ת"א והפועל י-ם. עם כל היתר אתם יכולים להפתיע, זה לא קבוצות שהן בשתי דרגות טובות יותר מכם

"אנחנו צריכים לבנות את זה נכון, זה לא יעזור שאני אגיד שאנחנו יכולים להפתיע. אבל אנחנו לגמרי קבוצה שלא רק רוצה לעשות סיבוב על ליגת העל וללכת בגלל שמדשדשים בתחתית, לא לשם כך עלינו. הארגון הזה של גליל עליון הוא ארגון חזק, המועדון הזה מתנהל ברמה של ליגת על, עם שלד ארגוני נכון, עם היררכיה. ברגע שהתשתית טובה".

הכול אצלכם קלאס חוץ מהכסף הגדול

"אני מסכים, אבל הכסף הגדול יגיע עם הצלחות".

מה עם קריית שמונה? ניסו לחבר את תושבי העיר למועדון

"יש חיבור דרך מחלקת הנוער עם קריית שמונה וגם פה צריך לעשות עבודה יותר מעמיקה ולחבר עוד את האזור. פעם האוהדים היו גם מקריית שמונה, לא רק מהקיבוצים. אני לא רואה את החיבור הזה קורה כרגע ברמה הכלכלית. חלק מהתושבים הגיעו בסוף העונה למשחקים, כי התחלנו אותה בלי קהל. יש מאמנים במחלקת הנוער שהם מקריית שמונה. יש קבוצה ששייכת למחלקת הנוער, קבוצות של נערים שהם מקריית שמונה אבל הם תחת גליל עליון. הפוטנציאל לחיבור קיים".

תלכו על 5 זרים?

"לא, זה לא בתוכנית".

גליל נגד אילת יהיה בעונה הבאה?

"שיפתחו פה את השדה בגליל, יש מנחת במחניים ובקריית שמונה. יש איזושהי מגמה לקרב את הפריפריה למרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully