וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הבריאות בברזיל נושם לרווחה: תרחיש האימים בקופה לא התממש

טורניר הדגל של דרום אמריקה יגיע לסיומו ביום ראשון, ובארץ הסמבה מרוצים: "האסטרטגיה שלנו עבדה היטב, המצב אפילו השתפר"

תקציר חצי גמר הקופה אמריקה: ברזיל מנצחת 0:1 את פרו/ספורט 1

בלילה שבין שבת לראשון (3:00, ספורט1) ייערך גמר הקופה אמריקה בין נבחרת ברזיל לבין נבחרת ארגנטינה, באצטדיון המרקאנה. הטורניר שהיה אמור תחילה להיערך בקולומביה וארגנטינה, הוזז משתי המדינות בשל מצב הקורונה הבעייתי אצלן, והועבר לברזיל - אשר גם אצלה משתולל הנגיף. על אף שהטורניר התנהל בצל מגבלות רבות, כאשר אוהדים לא הורשו להיכנס ליציעים באף משחק - במדינה המארחת מרוצים מארגון התחרות ומכך שאף אחד מהחששות שהועלו לפני פתיחתו, לא התממשו.

"האסטרטגיה שלנו עבדה היטב", אמר שר הבריאות של ברזיל מרסלו קיירוגה, שהתייחס לאירוע כפיילוט לחזרת אירועים בעלי אופי דומה בסקטורים שלאו דווקא קשורים לספורט. "הנרטיב לפיו הקופה אמריקה עלולה לגרום להחרפת משבר הקורונה בברזיל התגלה כלא נכון", המשיך השר. "להיפך, מצב התחלואה במדינה השתפר".

שר הספורט של ברזיל מרסלו קיירוגה עם ראש ממשלת ברזיל ז'איר בולסונרו. רויטרס
"צורת העבודה שלנו הוכיחה את עצמה". שר הבריאות קיירוגה עם נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו/רויטרס

קיירוגה המשיך: "רוב השחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף במהלך או בתחילת הטורניר, נדבקו בקהילות שלהם, וזה דבר שיכול לקרות לכולם. במהלך המשחקים עצמם לא היה שום מצב של הדבקה בין שחקני היריבות. רוב הנבחרות לא ספגו כלל מבעיית הידבקות בקרב השחקנים, וזה הודות לצורת העבודה שלנו, שהוכיחה את עצמה".

מניין המתים מקורונה בברזיל מאז התפרצה המגיפה עומד על 529 אלף, אשר סך הכול נדבקו בנגיף במדינה 18.9 מיליון בני אדם, כאשר 16.8 מיליון החלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully