וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצגת ענק של יאניס: פיניקס ניצחה 108:118 את מילווקי ועלתה ל-0:2 בגמר

יאניס סיפק את המשחק שכולם ציפו לו, נלחם בפציעה והציג יכולת שיא, אבל נותר בודד במערכה, וראה את פיניקס הקבוצתית והנחושה עושה עוד צעד בדרך לאליפות היסטורית. 42 נקודות של הגריק פריק לא הספיקו מול 12 מ-37 בלבד מהשדה של מידלטון והולידיי, 31 לבוקר, 27 לברידג'ס

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

פיניקס הולכת ומתקרבת לאליפות היסטורית. הסאנס גברו הלילה (בין חמישי לשישי) 108:118 על מילווקי במשחק השני של סדרת גמר ה-NBA, ויגיעו עם יתרון משמעותי למשחקים הבאים כעת כשהסדרה תעבור לוויסקונסין. הקבוצה הצעירה והתוססת בהנהגתו של כריס פול הבלתי נגמר, שוב הוכיחה שהיא העמוקה, האיכותית והנחושה יותר בסדרה, עם מפגן אופי מרשים, כשהם מצליחים להתגבר על תצוגת ענק של יאניס אנטטוקומפו.

הכוכב הגדול של מילווקי שעדיין מתאושש מפציעה, סיפק את המשחק שכולם חיכו לו, וסתם לא מעט פיות: הוא צלף לא פחות מ-42 נקודות, הוסיף 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות, ונלחם בפציעה חדשה שספג בשלהי הרבע השלישי. יאניס החזיר את הבאקס שוב שוב לעניינים כשכבר נראה היה שהסאנס מנחיתים מהלומה ממנה האורחת לא תצליח לחזור, אבל לא קיבל את הסיוע הנדרש: ג'רו הולידיי (17 נקודות) וכריס מידלטון (11) חיברו 12 מ-37 בלבד מהשדה, החטיאו שוב ושוב זריקות פנויות, ולא הצליחו להוריד מהעול הגדול על הכתפיים של הגריק פריק.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מאוכזב. רויטרס
לבד לחלוטין. יאניס/רויטרס

לבאקס היו את התנאים לגנוב את הביתיות הלילה: בניגוד למשחק 1 הם הלכו יותר לקו העונשין (23 זריקות מול 14 של הסאנס), שלטו מתחת לסלים עם 18 ריבאונדים בהתקפה וגם פתחו את המשחק טוב יותר. אבל גם כשתוכנית המשחק המשופרת של מייק בודנהולזר עבדה וברוק לופז לא הופקר בחילופים מול דווין בוקר וכריס פול כמו במשחק הראשון בסדרה, לסאנס היו תשובות אחרות. הם צלפו 20 שלשות ב-50 אחוזים, קיבלו תרומה אדירה מהאקס פקטור מיקל ברידג'ס (27 נקודות) ונהנו מדקות טובות של כל אחד מהשחקנים שדרכו על הפרקט. דווין בוקר וכריס פול שוב הוכיחו ווינריות, כשהם קוטעים בכל פעם מחדש את ניסיונות הקאמבק של הבאקס עם סלים חשובים. בוקר סיים עם 31 נקודות (7 מ-12 מהשלוש) ו-6 אסיסטים, לפול היו 23 ו-8 אסיסטים (וגם 6 איבודים), והאקס פקטורים דריג'ס, קראודר (11 ו-10 ריבאונדים) ואייטון (10, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ושתי חסימות) עשו את שלהם.

הבאקס שעדיין לא גברו על הסאנס העונה, יקוו לעשות מהפך בלתי צפוי במשחקים הבאים. הסדרה תעבור כעת לוויסקונסין ותחודש בלילה שבין ראשון לשני, וכדי להפיח רוח חיים בסדרה, מילווקי תצטרך לקבל תרומה הרבה יותר משמעותית מכל מי שאינו יאניס אנטטוקומפו. והסאנס? הם הולכים ומתקרבים לאליפות היסטורית, למרות שאחרי שאיבדו את דריו שאריץ' להמשך הסדרה, סבלו מעוד פציעה מטרידה של שחקן משנה, הפעם טורי קרייג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'רו הולידיי, מילווקי באקס. רויטרס
התחיל אגרסיבי, ושוב נחלש. הולידיי/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו בחמישיות הרגילות: הסאנס עם כריס פול, דווין בוקר, מיקל ברידג'ס, ג'יי קראודר ודיאנדרה אייטון והבאקס עם כריס מידלטון, ג'רו הולידיי, יאניס אנטטוקומפו, פי ג'יי טאקר וברוק לופז. הדקות הראשונות התנהלו בשליטה של הבאקס: הולידיי ניסה ליזום וקלע 6 נקודות מהירות, גם יאניס הגיע ל-6 עם שני דאנקים, ומנגד שתי שלשות של מיקל ברידג'ס שמרו את הסאנס בעניינים. פול ובוקר לא עלו על הלוח בשש הדקות הראשונות עד שהאחרון קלע שלשה ראשונה, אבל הבאקס הגיעו ל-16 נקודות בצבע לעומת 0 של הסאנס, והיתרון עמד על 9, 12:21, כשנותרו ארבע דקות לתום הרבע. מה שהשאיר את הסאנס קרובים היו אחוזי השלשות המצוינים והתעוררות של דווין בוקר, שעזרה לסדר יתרון ראשון לפיניקס במשחק, אבל הרבע הסתיים בריצת 0:6 של הבאקס שהובילו 26:29 אחרי 12 דקות.שימו לב לנתון החריג הבא: הרבע הסתיים עם 0:20 (!) לטובת מילווקי בנקודות באזור הצבע.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מטביע. רויטרס
שליטה מוחלטת בצבע ברבע הראשון. יאניס מטביע/רויטרס

רבע 2

הסאנס המשיכו להפגיז שלשות באחוזים מצוינים גם בפתיחת הרבע השני, וכמו במשחק הראשון, כריס פול התעורר אחרי רבע ראשון פושר. שלשה של קמרון ג'ונסון ואסיסט שלו לדאנק של דיאנדרה אייטון במתפרצת, העבירו את היתרון לצד של פיניקס וקבעו 35:39 לזכותם עם שבע דקות להפסקה. ארבע נקודות של ברוק לופז הרגיעו את המומנטום של הסאנס, אבל ברידג'ס המשיך לצלוף, היה הראשון בשתי הקבוצות שהגיע לספרות כפולות, ועזר לסאנס לפתוח יתרון שיא של 8 נקודות, 41:49. יאניס והולידיי ניסו לקחת את המשחק על עצמם ללא הצלחה, ובצד השני מהלך של סל ועבירה של אייטון חתם את המחצית וקבע יתרון דו ספרתי ראשון לסאנס בסיומה, עם 45:56. הקלע המוביל בשתי הקבוצות במחצית הראשונה? מיקל ברידג'ס עם 13.

כריס פול, פיניקס סאנס, מול פי ג'יי טאקר, מילווקי באקס. רויטרס
כמו במשחק 1, התעורר ברבע השני. כריס פול/רויטרס

רבע 3

בפתיחת המחצית השנייה נראה היה שהחגיגה של פיניקס נמשכת: ברידג'ס הלהיב את הקהל עם דאנק נאה, פול נעץ עוד שלשה וההפרש גדל ל-14, אבל אז יאניס התעורר: הכוכב הגדול של הבאקס הוביל ריצת 0:7 שקיזזה את ההפרש לחד ספרתי, וחמש דקות לתום הרבע היתרון של הסאנס עמד על חמש בלבד, 66:71. דווין בוקר, האיש של הסאנס ברבע השלישי, לחץ שוב על הגז והחזיר את ההפרש לדו ספרתי, והסאנס המשיכו לקבל תרומה מכל שחקן שדרך על הפרקט, הפעם עם שלשה של טורי קרייג שקבעה 73:86. יאניס הגיע ל-20 נקודות ברבע עם שתי קליעות עונשין, הסאנס קיבלו עוד רגע מדאיג כשקרייג נפצע וירד לטיפול בחדר ההלבשה, אבל היתרון בסיום הרבע נשאר דו ספרתי, 78:88.

הרבע השלישי של יאניס

דווין בוקר, פיניקס סאנס חוגג. רויטרס
עצר את המומנטום של הבאקס שוב ושוב עם סלים חשובים. בוקר/רויטרס

רבע 4

יאניס הלוהט המשיך לקרב את הבאקס בפתיחת הרבע, עם סל ואסיסט שעזרו להוריד את ההפרש לחמש בלבד, 93:88. יאניס הוסיף חסימת ענק על מיקל ברידג'ס, אבל נפגע במהלך וירד לספסל - מה שעצר את המומנטום ועזר לסאנס לחזור להפרש דו ספרתי עם עוד שלשה חשובה של דווין בוקר. יאניס חזר למגרש אחרי מנוחה קצרה, הוסיף עוד סל מחצי מרחק ועזר לבאקס לצמצם שוב למינוס 6 בלבד כשנותרו ארבע דקות לסיום. אבל אז בוקר ופול שוב קלעו סלים גדולים, ומנגד מידלטון המשיך את המשחק החלש עם עוד החטאה, שאחריה המשחק פחות או יותר הוכרע. 108:118 לפיניקס בסיום, הסדרה עוברת כעת למילווקי.

שימו לב למספרים האדירים של בוקר ופול

שחקני פיניקס סאנס כריס פול, ג'יי קראודר חוגגים. רויטרס
גם שחקני המשנה של הסאנס היו מכריעים. פול חוגג עם קראודר/רויטרס

סטטיסטיקה

קלעו לפיניקס: דווין בוקר 31 (7 מ-12 מהשלוש), 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, מיקל ברידג'ס 27 ו-7 ריבאונדים, כריס פול 23 ו-8 אסיסטים, ג'יי קראודר 11 ו-10 ריבאונדים, דיאנדרה אייטון 10 ו-11 ריבאונדים, קמרון ג'ונסון 8, טורי קרייג 6, קמרון פיין 2.

קלעו למילווקי: יאניס אנטטוקומפו 42 (15 מ-22 מהשדה, 11 מ-18 מהעונשין), 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות, ג'רו הולידיי 17 (7 מ-21 מהשדה) ו-7 אסיסטים, פט קונאטון 14 ו-7 ריבאונדים, כריס מידלטון 11 (6 מ-15 מהשדה) ו-8 אסיסטים, ברוק לופז 8 ו-9 ריבאונדים, פי ג'יי טאקר 7, ג'ף טיג 4, ברין פורבס 3, בובי פורטיס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully