וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל נתן מונה למאמן מכבי חיפה בכדורסל. גברים

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 14:17

המאמן, שלאורך רוב הקריירה הדריך נשים, ינסה להחזיר את הירוקים לליגת העל: "מתחילים דרך חדשה ומאתגרת כדי להשיב את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי"

טל נתן. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
אתגר חדש. נתן/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של טל נתן למאמן השל הקבוצה. ההנהלה החדשה של הקבוצה חיפשה בתקופה האחרונה מאמן שיתאים לחזון של אילן בק, יו"ר המועדון, ובחרו בנתן להוביל את הקבוצה. מכבי חיפה, שבונה את עצמה לעונה הבאה, כבר החתימה את דניאל קופרברג.

המאמן בן ה-52, שהמריא היום לאליפות אירופה לנבחרות עתודה כמאמן הנבחרת (נשים), אימן שנים רבות בליגת העל לנשים. בנוסף, אימן בנבחרות הנשים של ישראל בכל הגילים ונחשב לאחד המאמנים המעוטרים בכדורסל הישראלי.

טל נתן: "אני גאה ונרגש להצטרף לבית של מכבי חיפה ומודה להנהלת המועדון בראשות אילן בק וכל חברי ההנהלה והתומכים בקבוצה על האמון הגדול. אנחנו מתחילים דרך חדשה ומאתגרת כדי להחזיר את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי שם הוא צריך להיות. אני מאמן של צוות, של שחקנים ובעיקר מקווה שהקהל יתחבר ויהיה חלק כי האוהדים הם החלק המרכזי של ההצגה. אני מאמין בעבודה קשה אבל נכונה ואנחנו נעשה הכל כדי שהקבוצה תצליח".

היו"ר אילן בק: "אני שמח מאד לצרף את טל נתן לשורות המועדון. לנתן זכויות רבות ונסיון רב ואני בטוח שיתרום לנו רבות. חיפשנו מאמן שיתאים לרוח החדשה של המועדון, וטל נתן הוכיח כבר בעבר שהוא האיש הנכון כדי לעשות זאת. טל מונה לפני מספר חודשים כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה ולמרות שכעת יהיה שינוי בתפקודו, מדובר במאמן מצויין שידע לחבר מחדש את מחלקת הנוער עם הבוגרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully