וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן הבא בתור? אלבה ברלין הודיעה שתמיר בלאט יצטרף העונה

אלופת גרמניה לא תשאיל את הרכז בן ה-24 פעם נוספת: "בונים עליו ורוצים לעזור לו להתפתח גם בצד ההגנתי". יתאחד עם זוסמן?

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

אלבה ברלין הודיעה באופן סופי: תמיר בלאט לא יושאל פעם נוספת, ויפתח את העונה הקרובה בשורותיה. אלופת גרמניה שהחתימה את הרכז הישראלי על חוזה ארוך טווח במהלך העונה שעברה והשאילה אותו להפועל ירושלים, מתכוונת לתת לו במה גם ביורוליג, אחרי שפינתה מקום בעמדת הרכז עם שחרורו של הגארד הוותיק ג'ייסון גריינג'ר.

בלאט אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמעתי הרבה דברים מצוינים על הקבוצה ועל העיר, ואני מחכה בקוצר רוח להגיע. אלבה יודעת לפתח שחקנים צעירים".

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
החברים מהנבחרות הצעירות יתאחדו? בלאט וזוסמן/דני מרון

המנהל הספורטיבי הימאר אוחדה הוסיף: "אנחנו מצפים שתמיר יצטרף לסגל שלנו בעונה הקרובה, כי הסגנון שלו מתאים מאוד לשיטת המשחק המהירה שלנו. הודות ליכולת המסירה שלו, הוא יכול לסדר מצבים קליעה לחבריו לקבוצה, אבל יודע גם לקלוע בעצמו בזכות היד הטובה מחוץ לקשת. אנחנו יודעים שיש לו מוכנות ורצון לעבוד קשה, ורוצים לעזור לו להתפתח גם בצד ההגנתי. הוא ראוי לשחק ביורוליג".

מי שעשוי לחבור לבלאט בגרמניה הוא יובל זוסמן. השניים יצרו שיתוף פעולה מעניין בנבחרות הצעירות של ישראל, ועשויים להתאחד. אלבה נפרדה בקיץ מסימונה פונטקיו (שעבר לבאסקוניה) ומנילס לגיפיי (שהצטרף לז'לגיריס) וסימנה את זוסמן, שככל הנראה לא ימשיך במכבי תל אביב, כאחד המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully