וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לישראל? הפועל חולון בודקת את אפשרות צירופו של אדריאן בנקס

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 10:41

הסגולים הגישו הצעה ראשונית לשחקן שמחזיק באזרחות ישראלית (35, 1.91) אך היא נדחתה ושומרים על קשר עם נציגו. בעונה שעברה רשם בנקס 16.5 נקודות בפורטיטודו בולוניה. וורקמן צפוי לעזוב את הסגולים

שחקני עירוני נס ציונה לאחר הזכייה ביורופקאפ/ברני ארדוב

שלוש שנים אחרי שעזב את ישראל וחזר לאיטליה, אדריאן בנקס עשוי לשוב לישראל. שמו של הגארד שמחזיק באזרחות ישראלית הועלה במספר קבוצות בליגת העל, כשאחת הקבוצות שאף הגישה לו הצעה היא הפועל חולון. הסגולים עדיין בקשר עם נציגיו של בנקס, שבודק הצעות נוספות ואם תהיה התגמשות מצידו העסקה עשויה לצאת לפועל.

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס. מגד גוזני
לחזור או לא לחזור. בנקס/מגד גוזני

בנקס (35, 1.91) הגיע לישראל בקיץ 2010 לברק נתניה והיה לאחד מכוכבי הקבוצה במשך שנתיים. אחרי עונה אחת בוארזה חתם בגלבוע/גליל, לא הרשים ושב לאיטליה, שם שיחק במספר קבוצות. בקיץ 2016 שב ארצה, כשהוא נשוי לביתו של בעלי ברק נתניה בעבר דיוויד קולברן, וחתם בהפועל תל אביב. במהלך תקופתו במדים האדומים קיבל אזרחות ישראלית. בקיץ 2018 חזר לאיטליה והצטיין בשורות ברינדיזי. בעונה שעברה שיחק בפורטיטודו בולוניה ורשם 16.5 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

חולון של מאוריציו בוסקאליה האיטלקי החתימה עד כה לעונה נוספת את כריס ג'ונסון, סי ג'יי האריס, פרדריק בורדיון, גיא פניני וניב משגב. הסגולים צפויים לאבד את ווילי וורקמן להפועל ירושלים. חולון תשחק בבית אחד בליגת האלופות עם ברינדיזי, דרושפאקה ועוד עולה אחת משלב המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully