וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: טמפה ביי זכתה באליפות בפעם השנייה ברציפות

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 9:56

אלופת ה-NHL הגנה על התואר אחרי 0:1 במשחק החמישי ו-1:4 בסדרת הגמר כולה מול מונטריאול קנדיאנס: "זה פאקינג מיוחד. החבורה הזו תיכנס להיסטוריה", הכריז הקפטן סטיבן סטמקוס

שחקני טמפה ביי חוגגים זכיי באליפות ה-NHL. רויטרס
מאזן 0:15 אחרי הפסד. האלופים/רויטרס

בפעם השנייה תוך תשעה חודשים בלבד והשלישית בתולדותיה זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) טמפה ביי לייטנינג באליפות ה-NHL, אחרי 0:1 במשחק החמישי מול מונטריאול קנדיאנס, ו-1:4 בסדרת הגמר כולה.

אחרי שבעונה הקודמת נאלצו לעשות זאת בבועה, הלילה התייצבו הלייטנינג מול הקהל הנרגש שלהם ואומנם זה לא הלך בקלות, אבל הם הצליחו להשאיר מאחור את ההפסד בקנדה במשחק הקודם ולחגוג בגדול.

זה קרה בזכות שער בודד של רוס קולטון, שש דקות וחצי לסיום השליש השני של המשחק, אחרי שקיבל אסיסט מבריק וכבש מקרוב מול רשת חשופה. את המלאכה השלים השוער הנהדר אנדריי ואסילבסקי, שעצר את כל 22 הניסיונות לעברו והעיר טמפה, אחרי זכייה גם בסופרבול לפני כמה חודשים, שוב שמחה וצהלה.

רוס קולטון, טמפה ביי. רויטרס
הראשונים מאז פיטסבורג. קולטון והגביע/רויטרס

"זה באמת מדהים", אמר קפטן טמפה ביי סטיבן סטאמקוס, "החבורה הזאת, לזכות בק-טו-בק אחרי כל מה שעברנו השנה ובשנה שעברה, בבועה, ואת העונה הזאת עם כל העליות והידרות, זה פשוט מדהים". עם הניצחון הלילה הלייטנינג שיפרו את מאזנם ל-0:15 במשחק שאחרי הפסד בשתי העונות האחרונות - הרצף הכי ארוך בתולדות ליגת ההוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully