וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה להכשיר את לביא לגומלין. מוחמד ודוד צפויים להיות כשירים

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 13:34

צפירת הרגעה בכרמל: הקשר סובל מכאבים בשוק ועובר טיפולים, המצטרפים הטריים שהתלוננו על כאבים יחזרו בהקדם. גוברים הסיכויים שאבו פאני יאריך חוזה. וגם: העימות של גיא ויזינגר עם שוער היריבה

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

1. אכזבה במכבי חיפה בעקבות התיקו 1:1 אמש (רביעי) מול קייראט בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. האלופה רצתה מאוד להגיע עם יתרון למשחק הגומלין בשבוע הבא בקזחסטן והרגישה שהייתה ראויה לניצחון, ולכן התסכול בקרב השחקנים והצוות המקצועי גדול. "הרגשנו גם תוך כדי משחק שאנחנו קבוצה טובה יותר", אמר אחד השחקנים". אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל מבינים שיש עוד משחק ושאנחנו מסוגלים לנצח שם".

ברק בכר היה מאוכזב בעיקר מחוסר הריכוז בהגנה ודיבר על כך בסיום המשחק. "בשביל משחק ראשון, החבר'ה עבדו קשה והיו בסדר גמור, אבל נצטרך לשפר את הריכוז בהגנה", אמר המאמן. "הגענו למצבים וגם נגיע למצבים בגומלין, אבל נהיה חייבים לשפר את הריכוז ואת משחק ההגנה".

למרות התוצאה, בחיפה הרעיפו מחמאות על רמי גרשון. הבלם שרק לפני חצי שנה עוד היה על סף מעבר לבני יהודה חזר לעניינים ונראה מצויין אתמול. גרשון צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב גם במשחק הגומלין, בעוד עופרי ארד עדיין בספק גדול למשחק. ריאן סטריין לא יהיה כשיר לגומלין ובשלב זה הוא עורך אימוני ריצה בלבד. הוא צפוי להגביר את הקצב בשבוע הבא.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
מודאג מחוסר הריכוז בהגנה. בכר/מאור אלקסלסי

2. חיפה סיימה את המשחק חבולה ומותשת. נטע לביא שהוחלף בדקות הראשונות בשל פציעה, סובל מכאבים חזקים, אבל לפי הודעת המועדון, נעשים ניסיונות להכשירו לגומלין.

גם עלי מוחמד הוחלף במחצית השנייה אחרי שהתלונן על כאבים, ובצוות המקצועי לא רצו לסכן אותו. דין דוד ספג מכה חזקה במהלך המשחק, אבל לפי הודעת המועדון, הוא ומוחמד צפויים להיות כשירים לגומלין והאחרון אף בתמונת ההרכב. בחיפה החמיאו גם לדולב חזיזה שנכנס כמחליף ועשוי לפתוח במשחק הבא.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "ידענו שקייראט בכושר משחק, אבל זה לא תירוץ"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה נטע לביא לאחר הפציעה מול קייראט. מיכאל ורדי,
יהיה כשיר לגומלין? נטע לביא אחרי הפציעה/מיכאל ורדי

3. מי שקיבל יחס מיוחד מהקהל אמש, היה מוחמד אבו פאני. דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום, הקשר נשאר על כר הדשא וביציע הצפוני קראו לעברו קריאות עידוד, וביקשו ממנו להישאר בקבוצה. זה לא סוד שאבו פאני מחפש הצעה מחו"ל, אבל בחיפה מעריכים שהסיכויים שהשחקן יישאר ויחתום על ההצעה שהוגשה לו להארכת החוזה, גדלו משמעותית. סוכניו של אבו פאני עדיין מחפשים לו קבוצה מחוץ לישראל ומתמקדים בעיקר בליגה הטורקית, אבל בסביבתו של הקשר לא פוסלים הישארות בכרמל. "לאבו פאני יש רעב גדול להצליח במכבי חיפה", מעיד אחד השחקנים. "ראו גם במשחק איך הוא מרים את הקהל ואיך הוא נלחם. כל עוד הוא במכבי חיפה, הוא ייתן את כולו".

במחצית התרחש אירוע ביזארי כאשר השוער המחליף של קייראט החל להפריע לשוער חיפה ג'וש כהן להתחמם, ובעט לעברו כדורים. אנשי מכבי חיפה ובייחוד מאמן השוערים גיא ויזינגר ביקשו מהשוער לחדול אך הוא התעלם, מה שהוביל לעימות פיזי. השוער הקזחי נצמד לויזינגר והשניים החליפו דחיפות, אך המהומה דעכה מהר.

כך או כך, ג'וש כהן היה מתחת לרמתו הרגילה, ובעיקר שגה מספר פעמים במשחק הרגל. בכר נשאל על הטעויות של כהן בהוצאות הכדור בסיום וטען שזו לא מגמה. "אני בטוח שזה ישתפר ושזה היה חד פעמי", אמר בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully