וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ידענו שקייראט בכושר משחק, אבל זה לא תירוץ"

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 22:20

מאמן מכבי חיפה הגיב ל-1:1 הביתי מול הקזחים: "יכולנו לכבוש שערים נוספים, אבל גם יכולנו לספוג". לביא נפצע ובספק לגומלין

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

מכבי חיפה אכזבה הערב (רביעי) כשסיימה ב-1:1 ביתי מול קייראט הקזחית בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. 25,138 אוהדים ירוקים הגיעו אל האצטדיון הביתי כדי לראות את האלופה הישראלית מול מקבילתה הקזחית ונאלצו לראות את הקפטן נטע לביא נפצע ומוחלף כבר בדקה ה-14. לביא ירד רק בעזרתו של גודסוויי דוניו והוא בספק גדול לגומלין, שייערך ביום רביעי הבא בשעה 17:00. אם הירוקים יודחו כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, הם ינשרו אל הקונפרנס ליג וישחקו שם בסיבוב המוקדמות השני מול המפסידה בין דינמו טביליסי לנפטצ'י באקו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אנחנו צריכים להתחיל את הגומלין מאפס". בכר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "ידענו שהם יבואו עם כושר משחק טוב, זה לא תירוץ. יש לנו קבוצה טובה ועשינו מחנה אימונים הרגע. יכולנו לכבוש יותר, אבל גם יכולנו לספוג. ידענו שיהיה משחק לא קל, נצטרך ליסוע לשם ולנצח. זה תיקו, אנחנו צריכים להתחיל את המשחק מאפס. אני חושב שהמשחק הזה נתן לנו עוד הכנה טובה. נשפר את מה שצריך". על הקשיחות של היריבה: "ברור שיש להם יתרון פיזי, וגם ידעתי איך משחקים. אנחנו יותר איכותיים, הם יותר אגרסיביים. זה מה יש, נצטרך לבוא ולעשות את זה".

על מצבו של נטע לביא: "הוא קיבל מכה וביקש לצאת. ככה גם היה עם עלי מוחמד. עם מי שיש נצטרך להשלים את המשימה שבוע הבא".

בלם הירוקים רמי גרשון: "התוצאה מאכזבת. אני חושב שהיינו הקבוצה היותר טובה. מצד שני ידענו שאסור לזלזל בהם, כי הם טובים גם הם. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו ובעזרת השם נשלים את המשימה בשבוע שעבר. אני חושב שגם השחקנים שלנו נתנו פייט, למרות שהכדורגל הקזחי ידוע בפיזיות שלו. כשאתה לא משחק כדורגל לאורך תקופה מסוימת משהו הולך לאיבוד, אבל אין לי ספק שבשבוע הבא יהיה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully