וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "דנמרק ממושמעת וחדה, היא תפתיע את האנגלים"

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 19:00

כוכב העבר חזה התארח אצל רון קופמן ויוני הללי ב-103fm וניתח את חצי הגמר השני. על מכבי חיפה ומכבי תל אביב: "יש שם ניצוץ של התקדמות שיכולה להביא אותן לרמה גבוהה יותר"

תקציר רבע גמר היורו: דנמרק - צ'כיה 1:2/ספורט1

נבחרות אנגליה ודנמרק תתמודדנה הערב (22:00) על הכרטיס השני לגמר היורו ועל הזכות לפגוש את איטליה בוומבלי ביום ראשון. משה סיני, כוכב הפועל תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר, התארח בתוכנית הספורט של 103fm, דיבר על משחק חצי הגמר של אתמול וניתח את ההתמודדות בין האנגלים לדנים.

"היכולות של נבחרת איטליה ונבחרת ספרד קשורה מאוד לתחרות היומיומית שהם מתמודדים איתה, לליגות המקומיות שלהם ולשיטת האימונים", טען סיני. "כשאני שיחקתי בקבוצות בארץ, היה לי יותר קל לעשות את הדברים לעומת מהפעמים בהן שיחקתי נגד נבחרות וקבוצות אירופאיות. תמיד הרגשתי הבדל בעוצמה ובכוח. כמה שנתאמן בישראל, לאירופאים יש פריבילגיה אחרת".

"כיום, במכבי תל אביב ובמכבי חיפה יש רמה גבוהה מאוד, יש להם כיוון של אירופה", הביע סיני את דעתו על קבוצות הכדורגל הישראליות שבראש ליגת העל. "אבל אם תיקח את שתי הקבוצות האלה לשחק למשך שבועיים שלושה מול קבוצות אירופאיות, הן יתמוטטו ולא יעמדו בלחץ. במכבי תל אביב ובמכבי חיפה יש ניצוץ של התקדמות, והדברים האלה יכולים להביא אותם לרמה גבוהה יותר".

סיני התייחס למשחק חצי הגמר שייערך הערב (ד') בין נבחרת אנגליה לנבחרת דנמרק והפתיע: "הנבחרת הדנית מאוד ממושמעת וחדה, ראיתי את זה גם כאשר שיחקו נגד נבחרת ישראל. אני חושב שנבחרת דנמרק תפתיע את האנגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully