וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים יקיים כנס לשחקנים צעירים לקראת מעבר לקריירה מקצוענית

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 16:37

הארגון יקיים כנס כדי להכין את השחקנים הצעירים לקראת ההגעה לבוגרים. בין המרצים: מתן נאור, יורם מנחם ופאנל שחקנים בהשתתפות בר טימור, נעמה שפיר וגיא פניני. הארגון מציע לשחקנים מעטפת חדשה באמצעות שיתופי פעולה שיצר

ארגון שחקני הכדורסל יקיים כנס מיוחד ביום ראשון הקרוב (17:00, בניין ההסתדרות) לשחקני נוער שנמצאים על סף מעבר לבוגרים בנושאים שונים שקשורים בקריירה שלהם, כחלק מהשינוי שעובר הארגון בתקופה האחרונה.

בכנס עצמו ישאו דברים שחקן נבחרת ישראל לשעבר מתן נאור שירצה על התנהלות מקצועית בספורט, עו"ד יהב ארגמן על זכויות השחקן, נציג חברת ההשקעות אינפינטי על ניהול כלכלי נכון של הקריירה, מאמן הכושר יורם מנחם על התמודדות פיזית ומנטאלית ופאנל שחקניות ושחקני בוגרים בהשתתפות מנכ"ל הארגון עודד שעשוע, שחקנית העבר ליעד סואץ-קרני והשחקנים גיא פניני, בר טימור, נעמה ספיר ויערה יצחקי.

מתן נאור. מנהלת ליגת העל, אתר רשמי
לוקח חלק באירוע. נאור/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל

לאחר יצא ארגון השחקנים עם מעטפת חדשה לשחקנים והשחקניות. "קיבלנו החלטה שתפקיד הארגון זה לא רק לדאוג לזכויות שחקניות ושחקני הכדורסל אלא גם לדאוג להתפתחותם", נכתב בהודעה מטעם הארגון, "לכן יצרנו שיתופי פעולה עם הגופים הכי מובילים בתחומים שיעזרו לספורטאים להתפתח".

בין שיתופי הפעולה שיצר ארגון השחקנים קיים שיתוף פעולה עם קרן פנסיה, קרן השקעות, תזונה, שיקום ומניעת פציעות, ייעוץ משפטי, אימונים מקצועיים מנטלים וגופניים, מלגות ללימודים, פעילות בחדרי הכושר Space לתקופת הקיץ, ביגוד ואביזרי ספורט ועוד. שחקנים רבים נרשמו לארגון כדי להינות מההטבות כחלק מהפעילות שלהם בפגרה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully