וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ניצחה 2:3 את קולומביה בפנדלים, ועלתה לגמר הקופה אמריקה

איזו דרמה: אמיליאנו מרטינס הפך לגיבור של האלביסלסטה עם שלוש הצלות בדו קרב מהנקודה הלבנה, אחרי 1:1 בתום 90 דקות. לאוטרו כבש מבישול חמישי של מסי (7), דיאס איזן (61), אבל ארגנטינה קבעה מפגש קלאסי עם ברזיל על כל הקופה בשבת

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 2:3 בפנדלים (1:1 בתום 90 דקות)/ספורט 1

איזו דרמה: ארגנטינה עלתה הבוקר (רביעי) לגמר הקופה אמריקה, אחרי שגברה 2:3 על קולומביה בדו קרב פנדלים בחצי הגמר. השוער אמיליאנו מרטינס הפך לגיבור של האלביסלסטה עם שלוש הצלות בדו קרב המכריע מהנקודה הלבנה, ושלח את ליאו מסי וארגנטינה למפגש קלאסי עם ברזיל וניימאר ביום שבת במרקאנה.

ארגנטינה הגיעה למשחק עם הגב לקיר, לאור ההיסטוריה הבעייתית שלה: בכל ארבע הפעמים שברזיל אירחה את הקופה, היא הודחה בחצי הגמר. הפעם התסריט היה שונה, אבל אחרי לא מעט דפיקות לב. בדקות הראשונות נראה היה שזה יילך בקלות: ליאו מסי המשיך את כושרו הפנטסטי עם בישול חמישי בטורניר, הפעם ללאוטרו מרטינס (7). החבורה של סקאלוני המשיכה ללחוץ ולהגיע למצבים, מסי המשיך לספק מהלכים מרהיבים עם הכדור, אבל הכדורים לא נכנסו, ובשלב מסוים ארגנטינה נלחצה לאחור.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
זה הלך קשה מאוד, ונגמר מתוק מאוד. מסי חוגג/רויטרס

במחצית השנייה קולומביה ניצלה זאת עד תום, ובדקה ה-61 הגיע העונש: אדווין קארדונה העביר כדור עומק נפלא ללואיס דיאס, שסובב לרשת מזווית קשה שער שוויון מצוין. ארגנטינה הכניסה את סרחיו אגוארו ואנחל די מריה ושוב חזרה ללחוץ, אבל הכדור מיאן להיכנס, גם כשמסי הגיע לשתי הזדמנויות טובות, אחת מהן בסמוך לשריקת הסיום.

למזלה, בדו קרב הפנדלים היא גילתה גיבור מפתיע: אמיליאנו מרטינס. שוער אסטון וילה אמנם ראה את הפנדל הראשון של חואן קואדרדו נכנס לרשת, אבל ליאו מסי כבש בצד השני, ומרטינס עצר את שלוש הבעיטות הבאות של דווינסון סאנצ'ס, ירי מינה ואדווין קארדונה, כשבתווך לאנדרו פארדס ולאוטרו מרטינס מוצאים את הרשת של קולומביה.

כעת הכל מוכן לגמר הקלאסי במרקאנה, בו מסי ינסה לגבור על ניימאר וסוף סוף לזכות בתואר גדול ראשון עם הנבחרת. יהיה חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully