וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רוג'ר פדרר הודח ברבע הגמר על ידי הוברט הורקאץ'

השוויצרי הפסיד בשלוש מערכות באול אינגלנד קלאב לראשונה מאז 2002 ונוצח 6:3, 7:6 (4), 6:0. דג'וקוביץ' בחצי הגמר

עוד לפני חצי גמר היורו של אנגליה מול דנמרק באצטדיון וומבלי, במתחם ווימבלדון הסמוך ייערכו משחקי רבע הגמר לגברים, כשהפוקוס הוא כמובן על נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר שישחקו בזה אחר זה במגרש המרכזי ויכולים להיפגש רק בגמר.

חצי הגמר:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - דניס שפובאלוב (10)
מתאו ברטיני (7) - הוברט הורקאץ' (14)

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
חצי גמר עשירי בווימבלדון. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - מרטון פוצ'וביץ' (הונגריה) 3:6, 4:6, 4:6

אלוף הטורניר בשתי הגרסאות האחרונות שלו - 2018 ו-2019 (חמש זכיות בסך הכול) - הצליח לעלות לחצי הגמר בפעם העשירית בקריירה שלו. זה גם חצי גמר גרנד סלאם 41 בקריירה שלו וניצחון 100 על דשא.. המדורג ראשון בעולם לא ליקק דבש מול מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי, ששיחק טוב מאוד והקשה עליו, אבל בסופו של דבר הסרבי ניצח 3:6, 4:6, 4:6 אחרי שעתיים ו-15 דקות בדרך לחצי הגמר. פוצ'וביץ' (48 בעולם), שהפך להונגרי הראשון זה 73 שנה שמגיע לרבע הגמר בווימבלדון, יכול להתעודד מטורניר נהדר והופעה יפה מאוד במגרש המרכזי מול השחקן הטוב בעולם, אבל לא יותר מזה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
נפרד מווימבלדון בפעם האחרונה? רוג'ר פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר (6, שוויץ) - הוברט הורקאץ' (14, פולין) 6:3, 7:6 (4), 6:0

בפעם האחרונה שהוא שיחק בווימבלדון, השוויצרי גם הגיע לגמר והיה קרוב לזכייה אחרי שהפסיד 12:10 במערכה החמישית לנובאק דג'וקוביץ'. הפעם פדרר רחוק משם מאוד וסיים את הדרך שלו בטורניר כבר ברבע הגמר בתום משחק חלש ומאכזב מאוד שלו. שתי המערכות הראשונות עוד היו צמודות למרות הרבה שטויות שביצע פדרר, גם בנקודות חשובות מאוד, אבל המערכה השלישית והאחרונה כבר הייתה די מביכה וחד צדדית במיוחד. הפעם האחרונה שפדרר הפסיד בשלוש מערכות בווימבלדון הייתה אי שם בסיבוב הראשון ב-2002 כשנוצח 6:3, 7:6 (2), 6:3 למריו אנצ'יץ' כשהיה בן 20. מנגד, הוברט הורקאץ' עם ניצחון ענק ביכולת משכנעת במיוחד ורושם טורניר הירואי אחרי שחזר מפיגור והדיח את דניל מדבדב בשמינית. זו פעם שלישית בקריירה שלו שפדרר סופג בייגל בטורניר גרנד סלאם. הפעם הראשונה הייתה מול פטריק ראפטר ברולאן גארוס 1999, השנייה גם הייתה ברולאן גארוס נגד רפאל נדאל ב-2008.

דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
ההישג הכי גדול בקריירה עד כה. שפובאלוב/רויטרס

דניס שפובאלוב (10, קנדה) - קארן חצ'אנוב (25, רוסיה) 4:6, 6:3, 7:5, 1:6, 4:6

עד ווימבלדון 2021 הקנדי בן ה-22 לא עבר מעולם את רבע הגמר בטורניר גרנד סלאם וגם לשם הגיע רק באליפות ארצות הברית בשנה שעברה כששחקנים רבים לא התייצגו אל הטורניר. עכשיו דניס שפובאלוב הצליח לקבוע שיא קריירה חדש כשעלה לחצי גמר ווימבלדון. הקנדי הכריזמטי בן ה-22 נזקק לשלוש שעות ועוד 25 דקות כדי לנצח את קארן חצ'אנוב ולהבטיח שלפחות קנדי אחד ישחק בחצי גמר ווימבלדון השנה. בסיבוב הבא מחכה לו המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' וזה יהיה קשה. קשה מאוד.

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. רויטרס
חצי גמר ראשון בווימבלדון. ברטיני/רויטרס

מתאו ברטיני (7, איטליה) - פליקס אוז'ה עליאסים (16) 3:6, 7:5, 5:7, 3:6

האיטלקי השיג ניצחון מרשים מאוד בדרך לחצי הגמר, במה שהיה הניצחון העשירי ברציפות שלו על דשא וה-22 מ-24 האחרונים שלו על המשטח הזה. בנוסף, הוא הגיע לחצי גמר גרנד סלאם בפעם השנייה בקריירה ובפעם הראשונה בווימבלדון. ברטיני סיים את המשחק עם 12 אייסים ו-3 שגיאות כפולות וכשהוא חובט 33 ווינרים ומבצע 45 שגיאות לא מחויבות. עכשיו מחכה לברטיני משחק מול הוברט הורקאץ' על מקום בגמר ויכול להיות שלאיטלקים יהיה ביום ראשון גמר יורו וגם גמר ווימבלדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully