וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יעקב אבבה חתם במכבי בני ריינה

הבלם בן ה-29, שהושאל בעונה הקודמת להפועל אום אל פאחם, שוב עוזב את הפועל חדרה, הפעם לטובת העולה החדשה. שלום אדרי בפאחם, מור נעמן בנס ציונה

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי בני ריינה, העולה החדשה לליגה הלאומית, צירפה לשורותיה היום (שלישי) את הבלם יעקב אבבה. השחקן בן ה-29, שחזר להתאמן עם הפועל חדרה לאחר שסיים השאלה בהפועל אום אל פאחם ולפני כן שיחק כמושאל גם בהפועל פתח תקוה, חתם לעונה אחת ומצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים חדשים בסגל של אדהם האדיה. ריינה, שתשחק לראשונה בתולדותיה בליגה הלאומית, הביאה בין היתר את נאעל חוטבא ממכבי אחי נצרת ואת מוחמד סייד אחמד וחסן חילו מבני סכנין.

יעקב אבבה מכבי בני ריינה. מכבי בני ריינה, אתר רשמי
תחנה חדשה בלאומית. יעקב אבבה/אתר רשמי, מכבי בני ריינה

אמש חתם שלום אדרי לעונה אחת בהפועל אום אל פאחם. הקשר בן ה-27, שעבר בינואר מבית"ר ירושלים להפועל חדרה, לא היה בתכניות של מנחם קורצקי וירד לשחק בלאומית. הוא מחליף בסגל של מוטי איוניר את ישראל זגורי, שכבר סיכם את תנאיו, הוצג כשחקן המועדון ובסופו של דבר לא חתם.

סקציה נס ציונה הוסיפה לסגל שלה את הבלם מור נעמן בן ה-23, שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רמת גן. נעמן אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף לסקציה נס ציונה. אני רוצה להודות לרועי וההנהלה על האמון ומחכה כבר לפגוש את האוהדים. בטוח שנעשה דברים גדולים יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully