וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמנעה מסוויפ: מונטריאול צימקה ל-3:1 את גמר ה-NHL

הקנדיאנס ניצחו 2:3 בהארכה משער של ג'וש אנדרסון, כאשר השוער קארי פרייס מככב. טמפה ביי תנסה לסגור עניין בין רביעי לחמישי בביתה. שוער קולומבוס בלו ג'אקטס מת לאחר שנפגע מזיקוק ביום העצמאות האמריקאי

פאט מרון שחקן מונטריאול קנדיינס. Phelan Ebenhack, AP
זה עדיין לא הסוף עבור פאט מרון והקנדיאנס/AP, Phelan Ebenhack

קשה להאמין שמונטריאול קנדיאנס תעשה מהפך היסטורי ותזכה באליפות ה-NHL, אבל הלילה (בין שני לשלישי), היא לפחות נמנעה מסוויפ בסדרת הגמר כאשר גברה בהארכה 2:3 על האלופה המכהנת טמפה ביי וצימקה את הסדרה ל-3:1. המשחק הבא ייערך בטמפה, בין רביעי לחמישי (3:00) והלייטנינג ינסו לסגור בו עניין ולזכות בתואר בפעם השנייה ברציפות.

אחרי שלושה משחקים בהם ההגנה של הקנדים לא עמדה בקצב של היריבה מפלורידה, הפעם זה נראה הרבה יותר טוב ולמרות 34 ניסיונות של טמפה לעבר השער המקומי, היא מצאה את הרשת רק פעמיים, בעוד השוער של מונטריאול, קארי פרייס, מככב עם 32 הצלות.

ג'וש אנדרסון כבש בשליש הפותח עבור מונטריאול וברקלי גודרו איזן לקראת סוף השליש השני. ב-20 הדקות האחרונות של הזמן החוקי, אחרי שאלכסנדר רומאנוב החזיר את השוויון לקנדיאנס, פאט מארון שוב השווה והמשחק הלך להארכה, שם אנדרסון היה הגיבור עם שער ניצחון דרמטי.

*** טרגדיה אירעה ב-NHL, כאשר השוער של קולומבוס בלו ג'אקטס, הלטבי מאתיס קיבלניקס, מצא את מותו בגיל 24 בלבד לאחר שנפגע בחזהו מזיקוק שהשתבש ביום העצמאות האמריקאי שלשום. "אנו המומים ועצובים בעקבות האובדן הזה ומביעים את תנחומינו לאימו, משפחתו וכל חבריו של מאתיס ברגעים המרסקים האלו", מסר נשיא הקבוצה ג'ון דייוידסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully