וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי נגד הסטטיסטיקה של ארגנטינה: "הוא תמיד צעד אחד לפני כולם"

האלביסלסטה הודחו בחצי הגמר בכל קופה שברזיל אירחה, אבל כושר השיא של הפרעוש נותן תקווה לפני קולומביה (4:00, ספורט1). טגליאפיקו עשוי לפתוח, גז'ארדו מלחיץ את סקאלוני

תקציר: ארגנטינה - אקוודור 0:3/ספורט1

אחרי ברזיל וניימאר, הגיע תורם של ארגנטינה ומסי לעשות את העבודה בדרך לגמר דרום אמריקאי קלאסי על הזכייה בקופה. האלביסלסטה יפגשו מחר (4:00, ספורט1) את קולומביה בחצי הגמר השני בברזיליה, בידיעה שכדי לסלול את דרכם לגמר שייערך ביום שבת במרקאנה, הם יצטרכו לנצח את הסטטיסטיקה: בכל ארבע הפעמים שברזיל אירחה את הקופה אמריקה, ארגנטינה נעצרה עם מפח נפש בחצי הגמר.

הפעם היא חולמת על זכייה מספר 15 בטורניר הדרום אמריקאי וראשונה מאז 1993, וכשמסי בכושר כזה, יש לה סיבה טובה להאמין: הכוכב הבלתי מעורער מוביל את טבלת הכובשים והמבשלים של הטורניר עם 4 בכל קטגוריה, וברבע הגמר סיפק הצגה נפלאה עם שני בישולים ושער ב-0:3 על אקוודור.

"מסי תמיד נמצא צעד אחד לפנינו, בהכול", הודה קשר הנבחרת רודריגו דה פול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. דה פול נהנה מבישול של מסי במשחק מול אקוודור, ואומר ש"הוא ראה אותי לבד, ומסר לי כדור מושלם. זה מה שמסי עושה. מהירות המחשבה שלו מדהימה. ככל שעובר הזמן, אני מרגיש יותר ויותר בנוח לשחק איתו".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
הפעם זה יסתיים בגמר הקלאסי? מסי/רויטרס

המאמן ליאונל סקאלוני צפוי לפתוח באותו הרכב שהביס את אקוודור, אולם לפי התקשורת הארגטינאית, ייתכן שבכל זאת יפתיע ויפתח עם ניקולס טגליאפיקו במקום מרקוס אקוניה. כמו כן, נשקלת האפשרות לפתוח עם לאנדרו פארדס על חשבון גידו רודריגס. סקאלוני מרגיש היטב את הלחץ, ויודע שהדחה עשויה לגרום לסיום תפקידו. המועמד החם להחליפו הוא מרסלו ג'זארדו, שהוסיף אמש שמן למדורה כשאמר: "החלום שלי הוא לזכות עם ארגנטינה בטורניר גדול".

מנגד, קולומביה תקבל בחזרה את חואן קואדרדו שהחמיץ את רבע הגמר, ומפנטזת על חזרה לגמר לראשונה מאז 2001, השנה בה זכתה בפעם האחרונה והיחידה בטורניר.

"ארגנטינה נבחרת נהדרת, אבל לא רק בזכות ליאו מסי. יש שם הרבה שחקנים איכותיים, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים לנצח", אמר קואדרדו לקראת ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully