וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מסתבכת: חצתה את תקרת השכר ולא יכולה לרשום את שחקני הרכש לליגה

לאפורטה לא מצליח לצמצם את ההתחייבות הכספיות, והארכת חוזהו של מסי עלולה להחריף את המצב. דפאי, אגוארו, גרסיה ואמרסון בהמתנה

תקציר: ארגנטינה - אקוודור 0:3/ספורט1

ז'ואן לאפורטה הבטיח עידן חדש ובריא יותר בברצלונה, אבל בינתיים מתקשה לייצב את המצב הכלכלי במועדון. לפי דיווח באתר "גול", בארסה חצתה את תקרת השכר הנהוגה בספרד, ולכן היא לא יכולה לרשום לפי שעה את סרחיו אגוארו, ממפיס דפאי, אריק גרסיה ואמרסון לליגה הספרדית.

בארסה מכרה בקיץ עם קונרד לה פואנטה, ז'אן-קלר טודיבו וג'וניור פירפו, השאילה את טרינקאו ונפטרה מהחוזה של מתאוס פרננדס, אבל ההתחייבויות הכספיות שלה לעונה הקרובה עדיין גבוהות ב-200 אלף יורו מהמותר, וכרגע אין פיתרון באופק.

לאפורטה קיווה שיוכל לחסוך את המשכורת של סמואל אומטיטי שנאמדת בכ-20 מיליון יורו, אבל הבלם הצרפתי מסרב לעזוב. גם פיליפה קוטיניו שאמור להרוויח 14 מיליון יורו בעונה הקרובה, לא קרוב ליעד אחר.

סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
לא יוכל להירשם לליגה? אגוארו/רויטרס

אם לא די בכך, ברצלונה עדיין לא החתימה את ליאו מסי על חוזה חדש שעשוי לתפוס חלק נכבד מסך המשכורות של המועדון. בספרד מעריכים שזו אחת הסיבות העיקריות לכך שהארכת חוזהו של מסי במועדון עדיין לא הוכרזה.

לפי דיווחים, הפיתרון האפשרי של ברצלונה הוא מכירה של אנטואן גריזמן. הקטלאנים לא תכננו למכור את החלוץ הצרפתי מלכתחילה, אולם הפציעה של עוסמאן דמבלה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, תמנע אפשרות למכור אותו בסכום גבוה, מה שגרם לשינוי בתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully