וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייראט חוששת ממכבי חיפה: "היא הרבה יותר חזקה ביחס לעונה שעברה"

בקזחסטן מתכוננים בדאגה למשחק מול הירוקים במוקדמות ליגת האלופות (ד', 20:00, ספורט 2): "היתרון היחיד של קייראט הוא הכושר הגופני"

אוהדי מכבי חיפה זורקים אבוקות במשחק ההכנה מול לובן/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בקזחסטן חוששים: מכבי חיפה עשויה להכריע את המפגש הכפול בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, כבר במשחק מחר (רביעי, 20:00, ספורט 2) בישראל. בתקשורת המקומית משוכנעים שיחסי הכוחות לקראת המשחק נוטים בבירור לטובת הקבוצה של ברק בכר.

"קייראט תנסה להפתיע, אבל היא נמצאת בעמדת נחיתות. חיפה פייבוריטית מובהקת, ואם בעונה שעברה היא הייתה קבוצה טובה יותר, כנראה שהפערים מאז רק הלכו והתעצמו", כתבו אמש באחד האתרים הפופולריים במדינה.

ואגנר לאב, קייראט. לילך וייס רוזנברג
הבדלי הרמות גדלו? ואגנר לאב מול אבו פאני בעונה שעברה/לילך וייס רוזנברג

כזכור, חיפה הדיחה את אותה קייראט במוקדמות הליגה האירופית בעונה שעברה, ומחזיקה במאזן עגום למדי מול יריבות ישראליות, אחרי שעפה מאירופה פעמיים על ידי ברק בכר והודחה גם על ידי מכבי תל אביב ממוקדמות האלופות בעונת 2016/17.

"מכבי חיפה התחזקה מאוד בקיץ האחרון. המחליפים של ניקיטה רוקאביציה, יאניק וילדסחוט, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי ועומרי גלזר נראים טובים יותר. באופן כללי, עושה רושם שמכבי חיפה חזקה ועוצמתית יותר ביחס לעונה שעברה", ציינו. "היתרון היחיד של קייראט הוא שהיא כבר החלה את העונה בליגה, ולכן נמצאת בכושר גופני עדיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully