וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בישול גאוני של ניימאר: ברזיל ניצחה 0:1 את פרו ועלתה לגמר הקופה אמריקה

כוכב הסלסאו כיפר על שתי החמצות ענק עם עוד רגע של קסם שסידר ללוקאס פאקטה את שער הניצחון (35) וקירב את ברזיל לזכייה שנייה ברציפות בטורניר. מסי וארגנטינה יעלו לגמר הקלאסי בשבת במרקאנה אם יעברו את קולומביה בחצי הגמר השני (4:00, ספורט1)

תקציר חצי גמר הקופה אמריקה: ברזיל מנצחת 0:1 את פרו/ספורט 1

ברזיל ממשיכה לשמור על דומיננטיות מרשימה בדרום אמריקה. הלילה (בין שלישי לרביעי) עלו הסלסאו לגמר הקופה אמריקה בפעם השנייה ברציפות ויקבלו הזדמנות להגן על תוארם, אחרי שגברו 0:1 על פרו בחצי הגמר בריו דה ז'ניירו. לוקאס פאקטה שכבש את שער הניצחון ברבע הגמר מול צ'ילה, שוב היה הקלף המנצח של טיטה עם גול בדקה ה-35 מבישול מופלא של ניימאר, וכעת הסלסאו מחכים לארגנטינה וליאו מסי או לקולומביה בגמר שייערך בשבת במרקאנה.

ללא גבריאל ז'סוס המורחק, טיטה העדיף את אברטון על פני רוברטו פירמינו בהתקפה, ולפחות בדקות הראשונות זה פעל מצוין. הסלסאו, שהביסו את פרו 0:4 בשלב הבתים רק לפני שבועיים, נראו נחושים לכבוש שער מהיר, והגיעו לעוד ועוד מצבים. לצערם, ניימאר החמיץ פעמיים - פעם אחת בעט החוצה משבעה מטרים, ובפעם השנייה סחט הצלה גדולה מפדרו גאייסה.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, לוקאס פאקטה חוגגים. רויטרס
בישול גאוני לאיש המאני טיים של טיטה. ניימאר ופאקטה חוגגים/רויטרס
שחקן נבחרת פרו ג'אנלוקה לפאדולה מאוכזב. רויטרס
פרו נתנה פייט. לפאדולה מאוכזב/רויטרס

שוער פרו המשיך להדוף את הניסיונות של הסלסאו, עד שהגיע רגע הקסם של ניימאר: כוכב פ.ס.ז' קיבל כדור עומק במתפרצת, לא התרשם משלושה שחקני הגנה ששעטו לעברו, היתל פעמיים כשהוא מעביר אחד מהם בין הרגליים, ומסר כדור רוחב שאותו המשיך לוקאס פאקטה לרשת, במה שהפך לבישול השלישי של ניימאר בטורניר.

המחצית השנייה הייתה שונה. הסלסאו הלכו אחורה, פרו ניסתה להשיג שיוויון והגיעה לכמה חצאי הזדמנויות מול השער של אדרסון, אבל לא הצליחה לנצל אותן, כשג'אנלוקה לפאדולה מפספס פעמיים ממצבים קורצים.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר,קאסמירו, טיאגו סילבה חוגגים. רויטרס
זה הלך קשה, אבל התואר של דרום אמריקה שוב במרחק נגיעה. ברזיל חוגגת בסיום/רויטרס

ארגנטינה וקולומביה יתחרו הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00, ספורט 1) על המקום השני בגמר, אולי בדרך לגמר הקלאסי של דרום אמריקה במרקאנה, ולפרק נוסף ביריבות בין ליאו מסי לניימאר. הסלסאו, שמעולם לא איבדו את הקופה בטורניר ביתי, מרגישים את הזכייה השנייה ברציפות בתואר קרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully