וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס - מילווקי: "צבא מומחים" עוקב אחרי יאניס, שעדיין בספק גדול למשחק 1

הסאנס והבאקס מתכוננות לגמר ה-NBA: אנטטוקומפו הפצוע מנסה להתאושש בחדר כושר פרטי לעיני עשרות עיניים בוחנות, כריס פול משועשע מהמצב, שחקני פיניקס לא מאמינים, אתרי ההימורים כבר בחרו פייבוריטית

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

גמר ה-NBA ייצא הלילה לדרך (בין שלישי לרביעי, שידורים ישירים בערוץ הספורט), כשפיניקס תארח את מילווקי למשחק מספר 1 ב-4:00 בבוקר שעון ישראל, ואומנם הבאקס עשו דרך מרשימה עד לגמר ובשורותיהם משחק (או אמור לשחק) אחד הכוכבים הגדולים של הליגה יאניס אנטטוקומפו, אבל לפחות על פי אתרי ההימורים בארה"ב הסאנס הם הפייבוריטים לנצח במשחק הראשון (שממנו היווני עלול להיעדר) עם יתרון של 5.5 נקודות.

יש לציין כי אנטטוקומפו לא התאמן עם מילווקי ולא היה במפגש עם התקשורת בעקבות הפציעה שלו בברך - אבל על פי דיווחים הוא עובד בחדר כושר פרטי, לעיני "צבא של מומחים רפואיים" שבוחנים את מצבו, והכל בפיקוח של ההנהלה, הצוות הרפואי והצוות המקצועי. לפי ההודעה של מילווקי, יאניס עדיין בספק גדול למשחק, וגוברים הדיווחים שהבאקס יעדיפו להכשיר אותו בצורה טובה יותר למשחק השני מאשר לסכן אותו מיד בפתיחת הסדרה.

ב"בליצ'ר ריפורט" דווח ש"יאניס רשם התקדמות משמעותית" מאז שנפצע לקראת סיום משחק מספר 4 מול אטלנטה, ואומנם לא התאמן עם הקבוצה מאז, אבל "הוא יילחם" על מנת לשחק. למעשה, הוא כבר רצה לשחק במשחק מספר 6 מול אטלנטה, ומילווקי "הגנה עליו מעצמו" ואסרה עליו. כעת השאלה היא האם מילווקי תעשה חישובים של מנוחה ועומסים: בין משחקים 1 ו-2 יש יום מנוחה אחד, אבל בין משחקים 2 ל-3 ובין 3 ל-4 יש יומיים מנוחה, ומעניין יהיה לראות מתי הוא ישוב ואילו החלטות יתקבלו על סמך ימי המנוחה.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. רויטרס
להציל אותו מעצמו. יאניס/רויטרס

הדיווח לגבי מצבו של יאניס

דרמה נוספת נוגעת לכריס פול, כצפוי, השחקן הוותיק והמוערך שלראשונה בקריירה ישחק בגמר ה-NBA. פול נשאל על העניין ואמר: "זה מוזר שאין עוד משחקים אחרים לראות... הייתי צופה במשחקים אחרים כל הזמן, כך שזה החלק שמבאס, אבל אני אני מעדיף לשחק מאשר לא... בסופו של דבר, זה כדורסל, ואנחנו ממוקדים במטרה שלנו".

אין ספק ששחקני פיניקס נרגשים מהמעמד, ומתקשים להסתיר את זה. דיאנדרה אייטון נשאל על התחושה המיוחדת של לשחק בגמר, ואמר: "בהליכה בדרך לכאן, לראות את כל הכרזות עם מיסטר לארי (גביע לארי אובריאן, שמוענק לאלופה), זה עשה לי צמרמורת, לא ידעתי אם אני באמת כאן, או שאני רק צופה.... אני לא מרגיש כמו שחקן עכשיו. אבל אני כן".

קמרון פיין, שהצטיין בפלייאוף, מודה גם הוא שלא האמין שיגיע כל כך רחוק: "למען האמת, כשחתמתי כאן רק קיוויתי לקבל דקות בבועה, להיות חלק מהסגל העונה, הייתה לי תקופה טובה בבועה, רצינו פלייאוף - אבל להיות כאן? זה טירוף, רכבת הרים משוגעת. אז אני עובד, נותן כל מה שיש לי, ואמשיך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully