וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דניל מדבדב הופתע והודח, בארטי וסבאלנקה בחצי גמר

הרוסי הפסיד 2:6, 7:6 (2), 3:6, 6:3, 6:3 במשחק ההשלמה להוברט הורקאץ' וסיים את דרכו בטורניר. נשים: המדורגת 1 ניצחה בדרבי האוסטרלי את טומילאנוביץ', גם הבלארוסית עלתה

נובאק דג'וקוביץ' משחק טניס עם בנו/מתוך טוויטר

משחקי רבע גמר הנשים בווימבלדון ייערכו מחר (שלישי). ארינה סבאלנקה (2) לא התקשתה מול אונס ג'אבור (21) ועלתה לחצי הגמר לאחר 4:6, 3:6 על היריבה הטוניסאית. קרולינה פלישקובה (8) ניצחה 2:6, 2:6 את ויקטוריה גולוביץ' ותפגוש בחצי הגמר את סבאלנקה. אנג'ליק קרבר המתקמבקת גברה 2:6, 3:6 על קרולינה מוחובה (19) ותפגוש את המדורגת 1 בארטי, שדילגה בקלילות מעל בת ארצה איילה טומילאנוביץ'. אצל הגברים הפתיע הוברט הורקאץ' את דניל מדבדב והדיח אותו בשמינית הגמר במשחק שהושלם לאחר שהופסק אמש בשל גשם.

חצי הגמר

אשלי בארטי (1) - אנג'ליק קרבר (25)
קרולינה פלשיקובה (8) - ארינה סבאלנקה (2)

הטניסאי הרוסי דניל מדבדב. רויטרס
הדחה מפתיעה. מדבדב/רויטרס

גברים

הפתעה בווימבלדון. לאחר שהמשחק בין דניל מדבדב לבין הוברט הורקאץ' (14) הופסק אמש בשל הגשם ביתרון של הרוסי, הפסיד המדורג שני לפולני וסיים את דרכו בטורניר. מדבדב הגיע להמשך ההתמודדות היום מול הורקאץ' כשהוא ביתרון 2:6, 7:6 (2), 3:6, 4:3 ועם ההגשות לצדו, אך הגיע לא מרוכז הפסיד את שני המשחקונים האחרונים במערכה הרביעית, והפסיד גם במערכה החמישית בדרך ל-2:6, 7:6 (2), 3:6, 6:3, 6:3 והדחה כבר בשמינית הגמר. להורקאץ' מצפה מפגש עם רוג'ר פדרר ברבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הטניסאית האוסטרלית אשלי בארטי. רויטרס
ניצחה בדרבי האוסטרלי ודילגה לחצי הגמר. בארטי/רויטרס

נשים

הדרבי האוסטרלי ברבע הגמר הסתיים בניצחונה הקליל של המדורגת מספר 1 אשלי בארטי, שהצליחה לעלות לראשונה בקריירה אל חצי הגמר. בארטי פגשה את בת ארצה איילה טומילאנוביץ' (שייצגה בעבר את קרואטיה) ולא התקשתה לגבור על יריבתה 1:6, 3:6 במפגש הראשון אי פעם ביניהם בדרך לארבע הגדולות של ווימבלדון. את המערכה הראשונה לקחה בארטי תוך 25 דקות בלבד, ואת ההתמודדות כולה ניצחה בתוך שעה ושמונה דקות.

אנג'ליק קרבר (25) זכתה בטורניר ב-2018, ולאחר שהודחה כבר בסיבוב הראשון בשלושת הטורנירים האחרונים, נראה שהגרמנייה חוזרת לעצמה. עכשיו היא חוזרת לעצמה. בת ה-33 נראתה טוב גם נגד קרולינה מוחובה הכישרונית (19), והשיגה ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים מול הצ'כית בדרך ל-2:6, 3:6 קליל תוך שעה ו-17 דקות והיא תחכה למדורגת 1, אשלי בארטי.

הטניסאית הבלרוסית ארינה סבלנקה. רויטרס
מגיעה כפייבוריטית ולא שמטה עדיין מערכה. פלישקובה/רויטרס

לאחר שהופיעה לראשונה בקריירה שלה ברבע גמר טורניר גרנד סלאם, עשתה ארינה סבאלנקה (2) היסטוריה אישית, כשעלתה לחצי גמר טורניר ווימבלדון. הבלארוסית בת ה-23 לא חששה מהיריבה שהפתיעה את איגה שביונטק בשמינית הגמר וגברה עליה 4:6, 3:6 בתוך שעה ורבע. הטוניסאית התקשתה לעצור את המומנטום של סבאלנקה כזה הגיע, ותראה את המשך הטורניר מהבית.

במשחק השני, ניצחה קרולינה פלישקובה (8) 2:6, 2:6 את ויקטוריה גולוביץ'. הצ'כית בת ה-29 כבר קבעה את הישג השיא שלה בווימבלדון בסיבוב הקודם ונראית בכושר שיא אחרי שלא שמטה אפילו מערכה אחת בחמישה משחקים. זו הפעם הראשונה שפלישקובה מגיעה לחצי הגמר בטורניר גרנד סלאם מאז שעשתה את הדרך אל חצי גמר אליפות אוסטרליה ב-2019 והיום לא הסתבכה גם מול השוויצרית בת ה-28. למרות הניסיון של גולוביץ', הראתה המדורגת שמינית עליונות ברורה וסגרה עניין תוך שעה ו-22 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully