וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: שוער ההוקי מת בתאונת זיקוקים ביום העצמאות האמריקאי

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 0:59

מאטיס קיבלניקס נפגע מזיקוק כשבילה בג'קוזי ומת בבית החולים בגיל 24 בלבד: "המומים ומרוסקים". פתח בעונה החולפת בשני משחקים

אבל כבד נפל היום (שני) על ליגת ההוקי האמריקאית, לאחר ששוער קולומבוס מאטיס קיבלניקס מת בנסיבות יוצאות דופן. הלטבי בן ה-24 חגג אמש את יום העצמאות האמריקאי, כשנפגע מאחד הזיקוקים, ומת בבית החולים.

לפי התקשורת האמריקאית, קיבלניקס נפגע בזמן ששהה בג'קוזי עם מספר מחבריו. כוחות ההצלה הגיעו למקום תוך פחות מחמש דקות, אך זה כבר היה מאוחר מדי. תחילה דיווחה המשטרה כי השוער מת בזמן שניסה להימלט, נפל על הרצפה ונחבט בראשו, אולם הנתיחה שלאחר המוות לימדה על כך שהזיקוק שספג בחזהו היה זה שגרם למותו.

"אנחנו המומים ומרוסקים מלכתו של מאטיס", אמר נשיא הבלו ג'אקטס ג'ון דייוידסון. "קיוי היה בחור יוצא דופן שחייך מדי יום ביומו, וההשפעה שלו בארבע שנותיו בקבוצה לעולם לא תישכח".

חברו לקבוצה לשעבר ניק פוליגנו הוסיף: "הדבר שהכי אהבתי אצלו זה שהוא תמיד חייך, תמיד היה במצב רוח טוב. אני יודע שזו קלישאה, אבל זה הבחור שהיה. הוא חי את החלום ואפשר היה לראות שהוא לא לוקח את חייו כמובנים מאליהם. זה מה שהופך את הטרגדיה הזאת לגדולה עוד יותר".

שוער ההוקי מאטיס קיבלנייקס. Kathy Willens, AP
"חי את החלום". קיבלניקס/AP, Kathy Willens

קיבלניקס, שלא נבחר בדראפט ה-NHL, חתם ב-2017 לשלוש עונות בקולומבוס תמורת 2.5 מיליון דולר. את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם רשם בינואר 2020, ובעונה שעברה פתח בשני משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully