וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: גיא פלטין חתם, איגור קולשוב צפוי להישאר

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 18:25

הגארד הצעיר (21, 1.93) יחזק את הסגל של הקבוצה מעיר היין. קולשוב צפוי לחתום לעונה נוספת אחרי שחזר אל הקבוצה באמצע העונה

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד הצעיר גיא פלטין לשנתיים הקרובות. פלטין נבחר לפריצת העונה בליגה הלאומית אשתקד כשהצטיין בשורות הפועל רמת גן/גבעתיים, ובשבוע שעבר היה חלק מההצלחה של נבחרת ישראל ב3 על 3 שהעפילה לאליפות אירופה. איגור קולשוב צפוי להישאר לעונה נוספת בקבוצה. השחקן והכתומים מנהלים מגעים מתקדמים מאוד והשחקן צפוי לחתום לעונה.

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של גיא למכבי ראשון לציון שממשיכה לתת במה לשחקנים ישראלים צעירים ומאמינה מאוד בכישרון שלהם", אמר גיא גודס על שחקנו החדש, "לאחר עונה טובה בליגה השניה גיא עושה קפיצת מדרגה לליגת העל ואנחנו שמחים מאוד על הבחירה שלו בנו. גיא יביא לנו קשיחות, הגנה, אופי וכישרון התקפי".

שחקן מכבי ראשון לציון גיא פלטין. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
משתדרג. פלטין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

פלטין (1.93, 21) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ואף זכה בדאבל בקבוצת הנערים, לפני שעבר לאקדמיה של איגוד הכדורסל. הוא חזר לחולון בעקבות סגירת האקדמיה, אך בעקבות מצבה של קבוצת הנוער עבר להפועל תל אביב ושיחק שנתיים כשחקן מוביל בקבוצת הנוער של האדומים. בסוף עונת 2018/19 חתם לארבע שנים בהפועל חולון, ובקיץ 2018 טס למחנה בן ארבעה חודשים בווגאס שם התגורר אצל שחקן העבר של הפועל חולון ישראל אלימלך.

אחרי שמיעט לשחק בעונת 2018/19 נשלח בהשאלה להפועל רמת גן/גבעתיים, הצטיין בעונה הראשונה שלו ובעונה השנייה כבר הפך לאחד הישראלים הטובים בליגה כשהוא רושם 15.7 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 4.7 אסיסטים ו-2.8 חטיפות.

פלטין מצטרף לקבוצה צעירה מאוד שבונה גיא גודס בעיר היין לצידו של נועם דוברת, טל פלד ונועם אביבי. מי שעוד מנהל מגעים עם הכתומים על הצטרפותו למועדון הוא שחקנה של הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully