וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: כמעט מדליה לנבחרת הנשים באליפות אירופה

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 17:10

הנבחרת, שדורגה לפני פתיחת האליפות במקום ה-34 בעולם, סיימה במקום הרביעי לעומת המקום התשיעי באליפות הקודמת, לאחר שהפסידה 2:0 לצ'כיה בקרב על הארד

בשבוע החולף התקיימה אליפות אירופה בסופטבול, באיטליה בה נבחרת הנשים של ישראל הגיע עד למקום ה-4 וכמעט סיימה על הפודיום. הנבחרת הפסידה במשחק האחרון על מדליית הארד לצ'כיה (2:0). מדובר במיקום הגבוהה ביותר שנבחרת הנשים של ישראל הגיעה אליו אי פעם ושיפור משמעותי משיאה הקודם שאירע באליפות האחרונה שהתקיימה ב-2019, אז סיימה במקום ה-9.

הדרך של הנבחרת הישראלית למשחק על מדליית הארד לא הייתה פשוטה, הנבחרת שדורגה לפני פתיחת האליפות במקום ה-34 בעולם, סיימה במקום הראשון בשלב הבתים עם מאזן מושלם (0:3), בין היתר הנבחרת הישראלית ניצחה את נבחרת צ'כיה בלשב הבתים. נבחרתם של קורי ווינר וניקי פאלמר, המשיכו להרשים בשלב הבתים השני כשהעפילו לשישייה הראשונה באירופה לאחר שסיימו במקום השני בבית עם ניצחונות על נבחרות צרפת (27 בעולם) ורוסיה (28 בעולם) כשהם סופגים הפסד בכורה בטורניר לנבחרת הולנד המצוינת (10 בעולם). נבחרת הנשים המונה 17 שחקניות, ביניהם מספר שחקניות המשחקות בקולג'ים ברחבי ארצות הברית, הביסה את ספרד (25 בעולם) 0:7 בתום 5 סיבובים בלבד, בדרך למפגש החוזר מול הצ'כיות על הקרב על הארד.

נבחרת הנשים של ישראל בסופטבול. Ezio Ratti,
בפעם הבאה מדליה/Ezio Ratti

נבחרת הגברים סיימה במקום ה-6 באליפות אירופה שהתקיימה בצ'כיה. הנבחרת נחשבה לאטרקטיבית לצפייה בטורניר בזכות היכולת להתחרות מול האריות של אירופה כשהיא הובילה על נבחרת דנמרק (10 בעולם) עד הסיבוב האחרון אך 5 נקודות אדומות קבעו את תוצאת המשחק 8:5. כמו כן, הנבחרת הביסה את מקבילתה מקרואטיה 2:11, שבהמשך זכתה במדליית הארד.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "שתי הנבחרות הוכיחו יכולות יוצאות דופן והתברגו בעשירייה הראשונה. מדובר על שיפור מיקום לעומת האליפות האחרונה, במיוחד בנבחרת הנשים. אנו בטוחים כי לקראת האליפות הבאה הנבחרת תתחזק אף יותר ובפעם הבאה נזכה לראותה על הפודיום."

יו"ר התאחדות הסופטבול גרשון ג'ילט: "אנחנו מאוד גאים בקפיצת המדרגה שביצעו הנבחרות הן מבחינת התוצאות וביכולת שהציגו לאורך האליפויות במיוחד בצד הנשי עם הגעתם לראשונה למשחק על מדלייה אירופאית. העיניים כבר מופנות לנבחרות הצעירות ולדור העתיד שמחכות להוכיח את איכותן באליפויות אירופה בגילאים השונים ולקבוצות המקומיות שיתחרו בהמשך הקיץ במפעלים האירופאיים".

  • עוד באותו נושא:
  • סופטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully