וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו: "אני לא גזען, לא הומופוב ולא סקסיסט"

המאמן שעובר תקופה סוערת: "סילפו דברים שאמרתי. הבריונות ברשת מסוכנת, אני חזק, אבל אנשים אחרים היו קופצים מהחלון"

תקציר ניצחונה של איטליה 1:2 על בלגיה ברבע גמר יורו 2020/ספורט1

שבועות סוערים עוברים על ג'נארו גאטוזו. מה שהתחיל בסיום דרכו כמאמן נאפולי, נמשך עם מינוי לפיורנטינה והתפטרות אחרי 23 ימים והתסיים - בינתיים לפחות - עם מועמדות לטוטנהאם, שלבסוף מינתה מאמן אחר (נונו אספיריטו).

באיטליה דיווחו שגאטוזו עזב את פיורנטינה אחרי פחות מחודש בגלל שהוא וסוכנו, ז'ורז'ה מנדש, לא ראו עין בעין עם המדיניות של המועדון בחלון ההעברות. בריאיון ל"לה רפובליקה", שחקן העבר האגדי סיפר: "מנדש הוא חבר. יש לו הרבה ניסיון והוא מייעץ לי. אני תמיד מכבד את התפקידים: חלון ההעברות הוא לא התחום שלי, אלא של המנהל המקצועי וההנהלה. אני מאמן שאפתן ואני רוצה שחקנים טובים - לא משנה מי מייצג אותם".

לפי התקשורת בארץ המגף, פיורנטינה כבר סיכמה עם פורטו על העברתו של הקשר סרג'יו אוליביירה, אבל העסקה התפוצצה בגלל דרישות העמלה הגבוהות של מנדש שמייצג אותו. "אני לא יכול לדבר על הנושא הזה", אמר גאטוזו, "אני רק יכול להגיד שמעולם לא פגשתי את נשיא המועדון רוקו קומיזו".

ג'נארו גאטוזו מאמנה של נאפולי. AP
23 ימים בפיורנטינה ומועמדות לטוטנהאם שלא הניבה חתימה. גאטוזו/AP

גאטוזו נשאל האם הוא חושב שטוטנהאם ויתרה על שירותיו בגלל שבעבר אמר דברים שיכולים להתפרש כגזעניים וסקסיסטיים: "אני לא גזען, לא הומופוב ולא סקסיסט", אמר גאטוזו, "ציטוטים ישנים שלי סולפו ולא הובנו כראוי. תשאלו את השחקנים ששיתפו איתי פעולה וכאלה ששיחקו תחתיי בנוגע ליחסים בינינו. אני לא רוצה לבזבז זמן על דברים מטופשים".

המאמן סיפר על המתקפות שספג: "שנאה ברשתות החברתיות היא מסוכנת ולא מתייחסים אליה מספיק בחומרה. אני דמות ציבורית ויש לי כוח להגיב, אבל לא כולם מצליחים להתמודד עם זה. יש כאלה שקופצים מהחלון בגלל דברים כאלה כי הם חלשים יותר, זו בעיה רצינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully