וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הקופה אמריקה: פרו תדהים את ברזיל אחרי התבוסה במחזור הפתיחה?

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 8:27

אחרי שהביסה אותה 0:4 במחזור הפתיחה, האלופה תנסה לנצח את פרו בדרך למפגש אפשרי עם ארגנטינה בגמר. פאקטה צפוי לפתוח במקום ז'סוס המורחק, התלבטות בין אדרסון ואליסון בשער (2:00, ספורט2)

תקציר מהקופה אמריקה: ברזיל - פרו 0:4/ספורט1

טורניר הקופה אמריקה מגיע לרגעי ההכרעה, והלילה (2:00, ספורט2) ייצא לדרך חצי הגמר הראשון בין ברזיל המארחת והאלופה לפרו המפתיעה, בשחזור גמר הקופה הקודם ב-2019.

פרו גברה על פרגוואי בדו קרב פנדלים אחרי 3:3 דרמטי בחצי הגמר, בעוד שברזיל התקשתה גם היא אך גירדה 0:1 על צ'ילה. הברזילאים כבר פגשו את פרו בפתיחת הטורניר וטיילו עם 0:4. ב-49 המפגשים הקודמים בין הנבחרות, פרו ניצחה רק ארבע פעמים וגם הפעם הסלסאו פייבוריטים.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. Silvia Izquierdo, AP
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל/AP, Silvia Izquierdo

ברזיל תחסר במשחק הזה את גבריאל ז'סוס שהורחק בעקבות עבירה פראית ברבע הגמר, כאשר לוקאס פאקטה צפוי לפתוח במקומו ולחבור לרישרליסון, פירמינו וכמובן ניימאר הכוכב הגדול בחלק הקדמי. פרד ממנצ'סטר יונייטד יפתח במרכז השדה לצד קאסמירו, כאשר בין הקורות יש מאבק על אפודת השוער הראשון בין אליסון לאדרסון.

מנגד, הפרואנים בונים על ג'אנלוקה לפאדולה החלוץ המתאזרח שכבש שלושה שערים עד כה בטורניר ויוביל את ההתקפה, כריסטיאן קואבה וראנטו טאפיה יתמכו בו בקישור. פרו פתחה כאמור את הטורניר עם תבוסה קשה מול ברזיל, אך מאז לא הפסידה וגם גברה על קולומביה ו-ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully