וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חטאפה מעוניינת בשון וייסמן

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 20:30

יישאר בליגה הבכירה? בספרד טוענים שהקבוצה הקטנה ממדריד מציעה לוויאדוליד 2 מיליון יורו ושחקנים עבור החלוץ. שער בפנדל לסולומון בניצחון שחטאר

איפה ישחק בעונה הבאה שון וייסמן? אחרי שירד ליגה עם ריאל ויאדוליד, ייתכן שחלוץ נבחרת ישראל יישאר בכל זאת בליגה הבכירה בספרד בעונה הבאה. לפי הדיווחים האחרונים שמגיעים מספרד, מי שעשויה לקלוט את וייסמן הקיץ היא חטאפה הצנועה, שמחפשת חלוץ בדחיפות אחרי העזיבות של אנחל וצ'וצ'ו הרננדס.

שחקני ריאל ויאדוליד, שון וייסמן, מרכוס אנדרה, אוסקר פלאנו. Manu Fernandez, AP
ישחק בחטאפה? שון וייסמן/AP, Manu Fernandez

לפי הדיווח חטאפה הגישה כבר לסגולים הצעה כספית וגם את הוגו דורו הצעיר בתמורה לחלוץ הישראלי ש"חווה עונה נהדרת", כך לפי הדיווח, עם שישה שערים ב-32 משחקי ליגה והיה מלך שערי קבוצתו, שהתקשתה מאוד להבקיע. בנוסף להוגו דורו, חטאפה מציעה בסביבות 2 מיליון יורו על וייסמן, אך כרגע רונאלדו הבעלים של ויאדוליד לא מסופק מההצעה הזו ומעוניין לשמור על קבוצה חזקה שתחזור לליגה הבכירה בעונה הבאה.

כזכור, בקיץ שעבר וייסמן הפך לרכש היקר בתולדות המועדון ששילם עליו לוולפסברגר כ-4.6 מיליון יורו ובוויאדוליד לא יסכימו למכור את הישראלי במחיר נמוך יותר, אלא אם יקבלו הצעה כספית משמעותית יותר. בכל מקרה יש להניח שהמו"מ יימשך והחלוץ הישראלי, שלוחץ לעזוב כדי לשחק בליגה הבכירה, יישאר ב"לה ליגה" גם בעונה הבאה.

*** מנור סולומון כבש היום (שני) שער בפנדל מול מינכן טורקיוצ'ו מהליגה השלישית בגרמניה. הקיצוני של שחטאר דונייצק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-43 וסידר לקבוצתו 0:1. הוא הוחלף בדקה ה-46 וראה את שחטאר מנצחת 1:2 בסופו של דבר כשמיחיילו מודריק כובש את שער הניצחון בדקה ה-85 אחרי שהגרמנים איזנו בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully